Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості застосування маркетингового аудиту при розробці стратегії фітнес-клубу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Середа, Н. В.
dc.date.accessioned 2024-04-04T06:38:34Z
dc.date.available 2024-04-04T06:38:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Середа, Н. В. Особливості застосування маркетингового аудиту при розробці стратегії фітнес-клубу / Н. В. Середа // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3 (175). – С. 158-163. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44738
dc.description.abstract У статті наведено результати проведеного дослідження стосовно особливостей застосування маркетингового аудиту при розробці маркетингової стратегії фітнес-клубу. Наведено основні причини для чого необхідно проводити систематичного маркетинговий аудит діяльності фітнес-клубу. Визначено, що фокус-групи є найбільш поширеним якісним методом проведення маркетингового аудиту фітнес-клубів - 82,3%. Охарактеризовано особливості використання маркетингового аудити в діяльності фітнес-клубу, а саме, встановлено, що найчастіше використовувався для дослідження тенденцій розвитку ринку фітнес-клубів (83,40%), а найрідше - для аналізу діяльності конкурентів (34,50%). Сформовано основні показники які необхідно застосовувати при проведені маркетингового аудити фітнес-клубу: показники ефективності виконання тактичних і довгострокових заходів; показники, що характеризують ступінь впливу чинників зовнішнього середовища; показники, що відображають використання людських ресурсів; показники, що характеризують організацію маркетингової діяльності; показники, що характеризують досягнення цілей та реалізацію стратегії фітнес-клубу. uk
dc.description.abstract The article presents the results of the conducted research on the peculiarities of the application of marketing audit in the development of the marketing strategy of a fitness club. The main reasons why it is necessary to conduct a systematic marketing audit of the activity of a fitness club are given. It was determined that focus groups are the most common qualitative method of marketing audit of fitness clubs - 82.3%. The peculiarities of the use of marketing audit in the activity of a fitness club were characterized, namely, it was established that it was most often used to study trends in the development of the fitness club market (83.40%), and least often - to analyze the activities of competitors (34.50%). The main indicators that must be used when conducting a marketing audit of a fitness club have been formed: performance indicators of tactical and long-term measures; indicators characterizing the degree of influence of environmental factors; indicators reflecting the use of human resources; indicators characterizing the organization of marketing activities; indicators characterizing the achievement of goals and the implementation of the strategy of the fitness club. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фітнес-клуб uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject маркетинговий аудит uk
dc.subject fitness club uk
dc.subject marketing uk
dc.subject strategy uk
dc.subject marketing audit uk
dc.title Особливості застосування маркетингового аудиту при розробці стратегії фітнес-клубу uk
dc.title.alternative Features of the applicatuion of mareyting audit in the developmenr of a fitness club strategy uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.062.061.237
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3(175).30


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу