Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Медико-біологічні аспекти фізичної підготовки здобувачів закладів вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисовець, Т. М.
dc.contributor.author Квак, О. В.
dc.contributor.author Гогоць, В. Д.
dc.contributor.author Хоменко, П. В.
dc.date.accessioned 2024-04-03T13:19:04Z
dc.date.available 2024-04-03T13:19:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Медико-біологічні аспекти фізичної підготовки здобувачів закладів вищої освіти / Т. М. Денисовець, О. В. Квак, В. Д. Гогоць, П. В. Хоменко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3 (175). – С. 76-81. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44721
dc.description.abstract У статті проаналізовано медико-біологічні аспекти фізичної підготовки здобувачів закладів вищої освіти. Виокремлено організаційно-методичні принципи, на яких ґрунтується інноваційна освітня технологія реалізації здоров’яформувальної спрямованості модернізованого фізичного виховання. Встановлено, що рівень фізичної культури молоді визначається, передусім, спеціальною освіченістю в цій галузі, усвідомленою потребою у використанні фізичних вправ та інших видів рухової активності з метою зміцнення здоров’я і всебічного самовдосконалення. На основі аналізу комплексу літературних джерел узагальнено мету фізичного виховання, яка полягає в оздоровленні, вихованні й освіченості студентської молоді. Обґрунтовано застосування медико-біологічних аспектів для дослідження фізкультурно-оздоровчих заходів, де фізична підготовка розглядається з позиції формування навичок рухової активності особистості й біологічних властивостей організму людини. Визначено типологічні характеристики сучасної системи фізичного виховання у ЗВО України; науково-обґрунтовано взаємодію медико-біологічних та культурологічних аспектів фізичної культури, що сприяють підвищенню продуктивності навчальної та фізкультурно-оздоровчої діяльності. Медико-біологічні аспекти включають вивчення проблеми здоров’я і фізичного стану людей, їхнє застосування для дослідження фізкультурно-оздоровчих заходів зумовлено тим, що фізична підготовка розглядається з погляду формування рухової активності й біологічних властивостей організму. На основі анкетування здобувачів вищої освіти досліджено специфіку мотиваційно-ціннісного складника медико-біологічної підготовки майбутніх фахівців. uk
dc.description.abstract The article analyzes the medical and biological aspects of the physical training of students of higher education institutions. The organizational and methodical principles on which the innovative educational technology of implementing the health-forming orientation of modernized physical education is based are highlighted. It was established that the level of physical culture of young people is determined, first of all, by special education in this field, the perceived need to use physical exercises and other types of motor activity for the purpose of strengthening health and comprehensive self-improvement. On the basis of the analysis of a complex of literary sources, the goal of physical education is summarized, which consists in improving the health, education and education of student youth. The use of medical and biological aspects for the study of physical culture and health measures, where physical training is considered from the standpoint of the formation of skills of motor activity of the individual and the biological properties of the human body, is substantiated. The typological characteristics of the modern system of physical education in higher education institutions of Ukraine are determined; the interaction of medical, biological and cultural aspects of physical culture, which contribute to increasing the productivity of educational and physical culture and health activities, is scientifically substantiated. Medical-biological aspects include the study of health problems and the physical condition of people, their use for the study of physical culture and health measures is determined by the fact that physical training is considered from the point of view of the formation of motor activity and biological properties of the body. The specificity of the motivational and value component of the medical and biological training of future specialists was investigated on the basis of a questionnaire of higher education applicants. It has been proven that more attention should be paid to the promotion of sports and physical culture in the institution of higher education, to fully provide classrooms for classes with modern sports equipment and inventory, to actively include student youth in the process of physical education and mass sports events. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject медико-біологічні аспекти uk
dc.subject медико-біологічні методи uk
dc.subject медико-педагогічний контроль uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject здоровий спосіб життя uk
dc.subject здобувачі ЗВО uk
dc.subject фізична підготовка uk
dc.subject майбутні фахівців фізичної культури та спорту uk
dc.subject medical-biological aspects uk
dc.subject medical-biological methods uk
dc.subject medical-pedagogical control uk
dc.subject health uk
dc.subject healthy lifestyle uk
dc.subject higher education graduates uk
dc.subject physical training uk
dc.subject future specialists in physical culture and sports uk
dc.title Медико-біологічні аспекти фізичної підготовки здобувачів закладів вищої освіти uk
dc.title.alternative Medico-biological aspects of physical training of students of higher education institutions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.011.3:611/612-057.875
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3(175).13


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу