Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яцюк, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-04-02T14:31:17Z
dc.date.available 2024-04-02T14:31:17Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Яцюк, Наталія Олександрівна. Особливості моральної рефлексії в молодшому шкільному віці : дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Яцюк Наталія Олександрівна ; наук. керівник Павелків Роман Володимирович ; Рівненський державний гуманітарний університет, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Рівне, 2008. – 207 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44701
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей моральної рефлексії в молодшому шкільному віці. Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння рефлексії у філософії та психології, визначено специфіку одного з її видів - моральної рефлексії, обгрунтовано значення моральної рефлексії як провідного психологічного механізму саморегуляції поведінки, узагальнено результати досліджень вікових особливостей молодших школярів, що виступають передумовами формування моральної рефлексії в цьому віці. Виявлено критерії, показники та рівні розвитку моральної рефлексії та типи саморегуляції поведінки молодшому шкільному віці. Простежено зв”язок між рівнями розвитку моральної рефлексії та типами саморегуляції поведінки молодших школярів. Обгрунтовано та апробовано програму психолого-педагогічного супроводу розвитку моральної рефлексії молодших школярів, що передбачає включення рефлексивних компонентів у навчальновиховний процес та організацію спеціальних занять. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to research of aspects of moral reflexion of junior schoolchildren. The analysis of theoretical approaches to understanding of reflexion in philosophy and psychology is given in the dissertation. It is determined the peculiarity of one of its types – of moral reflexion. It is interpreted the meaning of moral reflection as a leading psychological mechanism of behaviour self-regulation. It was generalized the results of research of age-specific peculiarities of junior schoolchildren, which are the preconditions of moral reflexion formation in this age. It is specified the certain criteria, parameters and levels of development of moral reflexion and types of behaviour self-regulation in junior school age. It was found the correlation between levels of development of moral reflexion and types of behaviour self-regulation of junior schoolchildren. The model of psychopedagogical maintenance of development of moral reflexion of junior schoolchildren is developed and approbated. That provides inclusion of reflective components in the training process and the organization of special study. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject рефлексія uk
dc.subject моральна рефлексія uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject саморегуляція поведінки uk
dc.subject самоусвідомлення uk
dc.subject усвідомлення ставлення „Я – Інший” uk
dc.subject альтруїстична поведінка uk
dc.subject reflexion uk
dc.subject moral reflexion uk
dc.subject junior school age uk
dc.subject behaviour selfregulation uk
dc.subject self-comprehension uk
dc.subject comprehension of the relation “I - Another” uk
dc.subject altruistic behaviour uk
dc.title Особливості моральної рефлексії в молодшому шкільному віці uk
dc.title.alternative Aspects of moral reflexion of junior schoolchildren uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.7:[159.923.3:159.955:4]


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу