Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування мистецьких знань учнів 7-8 класів на інтегрованих уроках музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шпіца, Роксолана Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-04-01T13:14:12Z
dc.date.available 2024-04-01T13:14:12Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шпіца, Роксолана Ігорівна. Формування мистецьких знань учнів 7-8 класів на інтегрованих уроках музики : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Шпіца Роксолана Ігорівна ; наук. керівник Полатайко Олена Михайлівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – 259 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44682
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування мистецьких знань учнів 7-8 класів на інтегрованих уроках музики в загальноосвітній школі. У зв’язку зі змінами сучасного суспільства визначається необхідність у: перегляді наукових підходів до навчання школярів; аналізі чинників, що гальмують підвищення якості знань; формуванні конкурентоспроможної особистості у відповідності до потреб України щодо інтеграції в європейський освітній простір. Збагачення, вдосконалення та мобільність знань учня – один із пріоритетів освіти сьогодення. Знання у комплексі з уміннями та навичками стають своєрідним індикатором визначення рівня компетентності майбутнього громадянина. Відтак, суспільство потребує компетентної особистості, спроможної творчо мислити та оперувати набутими знаннями, зокрема мистецькими. Такі потреби та вимоги спричинили пошук нового розуміння поняття “мистецькі знання”. Результати дослідження (основні теоретичні положення, методичні напрацювання та авторські музичні композиції) можуть бути використані для збагачення та розширення навчального матеріалу «Музичне мистецтво» (7 клас) та «Мистецтво» (8 клас) та оновлення методичного забезпечення для цих предметів. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of formation of artistic knowledge of pupils of 7-8 forms on integrated music lessons in the field of school education. Due to the changes in the modern society, which characterizes as a society of knowledge and has passed to the higher stage of development, there is a growing need for the preparation of a competent personality, a future citizen of Ukraine, who has a solid knowledge potential, creatively thinks and strives to improve during his life. In this context, the formation of artistic knowledge of students in grades 7-8 is important, which has certain differences due to the peculiarities of adolescence and the influence of art. It is revealed that in school art education there are a number of unresolved problems connected with the formation of adolescent artistic knowledge in integrated music. For the first time, the definition of "artistic knowledge of the students of grades 7-8" was given, its content and structure, organizational methodological model and the step-by-step method of forming the artistic knowledge of 7-8 grade pupils on integrated music lessons were developed, which provides qualitatively the effective educational activity of pupils of adolescence at study of theoretical and practical material on subjects "Musical art" and "Art"; the intentional approach is grounded, which, along with the integration-cultural, thesaurus and axiological, formed the basis of the organizational and methodical model of the formation of artistic knowledge. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject мистецькі знання uk
dc.subject інтегрований урок музики uk
dc.subject особливості та потреби підліткового віку uk
dc.subject організаційно-методична модель uk
dc.subject методика uk
dc.subject artistic knowledge uk
dc.subject structure of knowledge uk
dc.subject integrated lesson of music uk
dc.subject features and needs of adolescence uk
dc.subject organizational methodical model uk
dc.subject methodology uk
dc.title Формування мистецьких знань учнів 7-8 класів на інтегрованих уроках музики uk
dc.title.alternative Formation of 7-8 grades students’ art knowledge at the integrated music lessons uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.016:78(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу