Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тестування як засіб діагностики креативного мислення старшокласників у процесі навчання фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-03-29T14:03:47Z
dc.date.available 2024-03-29T14:03:47Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Шевченко, Ольга Сергіївна. Тестування як засіб діагностики креативного мислення старшокласників у процесі навчання фізики : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Шевченко Ольга Сергіївна ; наук. керівник Коршак Євгеній Васильович ; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса), Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ). – Одеса, 2010. – 202 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44651
dc.description.abstract Експериментально підтверджено, що спеціально розроблені науково обґрунтовані тести забезпечують якісну діагностику та розвиток креативного мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Вперше розроблена й упроваджена комп’ютерна програма для діагностики і розвитку креативного мислення учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів. Доведено, що при роботі з комп’ютерною програмою тестування в учасників тестування формується позитивне ставлення до тесту та адекватна самооцінка рівня власних навчальних досягнень, що значно збагачує процес пізнання і підвищує рівень мотивації до вивчення фізики. Результати дослідження можуть бути використані при розробці та використанні тестових завдань з фізики у загальноосвітніх навчальних закладах з метою вдосконалення навчально-виховного процесу. Розроблена комп’ютерна програма може бути використана для підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання. uk
dc.description.abstract The usage of the tests is performed as possible and expedient not only for checking the pupils' theoretical knowledge but also for their practical ability and skill and also for solving physics tasks; It is shown that special computer programs can be used to raise the level of objectivity and effectiveness of the controlling function in physics learning process. The results of the pedagogical experiment are checked, which leads to the conclusion that the proposed system of working out and using the tests can raise the level of forming the pupils' creative thinking in the system of specifically oriented studies of physics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject тест uk
dc.subject тестування uk
dc.subject класифікація тестів uk
dc.subject діагностика та розвиток креативного мислення uk
dc.subject комп’ютерна програма тестування uk
dc.subject tasks of tests uk
dc.subject creativity uk
dc.subject classification of tests uk
dc.subject thinking uk
dc.subject specifically oriented physics learning process uk
dc.subject drafting and structure of tests uk
dc.title Тестування як засіб діагностики креативного мислення старшокласників у процесі навчання фізики uk
dc.title.alternative Testing as a method of diagnosing senior pupils' creative thinking during the physics learning process uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:53


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу