Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення методологічної культури вчителя на основі проектної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевцова, Світлана Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-03-29T13:57:09Z
dc.date.available 2024-03-29T13:57:09Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Шевцова, Світлана Михайлівна. Становлення методологічної культури вчителя на основі проектної діяльності : дис. … канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Шевцова Світлана Михайлівна ; наук. керівник Вашкевич Віктор Миколайович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 184 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44648
dc.description.abstract Здійснено філософський аналіз суперечностей між інноваційними технологіями та традиційними методами навчання, уніфікацією та плюралізмом феномену становлення методологічної культури на основі проектної діяльності. Доведена принципова можливість ефективності впровадження до навчально-виховного процесу методу проектів. Концептуалізовано поняття «методологічна культура вчителя» і «проектна діяльність в освіті». Проаналізовано теоретичні та методологічні засади становлення методологічної культури вчителя у сучасному філософському, історичному, педагогічному, управлінському дискурсах. Окреслено філософські виміри цього феномену як соціокультурного явища, досліджено його онтологію, людиновимірні та аксіологічні орієнтири. Обґрунтовано цілі (креативність та інноваційність, адаптивність) та завдання становлення методологічної культури на основі проектної діяльності. Запропоновано принципи формування професійної майстерності сучасного вчителя завдяки впровадженню до навчально-виховного процесу методу проектів – системність, адекватність, ефективність, особистісна зорієнтованість, необхідність, варіативність. uk
dc.description.abstract Philosophical analysis of the contradictions between innovative technologies and traditional teaching methods, unification and pluralism of phenomenon of the formation of methodological culture on the basis of project work has been carried out. The fundamental possibility of the efficient implementation of the project method into the educational process is proved. The concepts of "methodological culture of the teacher" and "project activities in education" have been introduced. The theoretical and methodological principles of the development of the teacher’s methodological culture in the modern philosophical, historical, educational, managerial analyzed. Philosophical dimensions of this phenomenon as a socio-cultural phenomenon are defined, its ontology, human based and axiological trends are investigated. The targets (creativity and innovation, adaptability) and the tasks of methodological culture’s becoming on the basis of project activities are grounded. The principles of improvement of modern teacher’s professional mastership due to the introduction of the project method into the educational process – consistency, adequacy, efficiency, personal orientation, the need for, diversity – are proposed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методологічна культура вчителя uk
dc.subject метод проектів uk
dc.subject методологія uk
dc.subject філософсько-освітня парадигма uk
dc.subject інновація uk
dc.subject культура uk
dc.subject експериментальна педагогіка uk
dc.subject проектна діяльність uk
dc.subject methodological culture of the teacher uk
dc.subject the project method uk
dc.subject methodology uk
dc.subject philosophical and educational paradigms uk
dc.subject innovation uk
dc.subject culture uk
dc.subject experimental pedagogy uk
dc.subject project activity uk
dc.title Становлення методологічної культури вчителя на основі проектної діяльності uk
dc.title.alternative Becoming of the Teacher’s Methodological Culture on the Basis of Project Activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 101:37.013.75-051](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу