Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів біології

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шапран, Юрій Петрович
dc.date.accessioned 2024-03-29T13:20:38Z
dc.date.available 2024-03-29T13:20:38Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Шапран, Юрій Петрович. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів біології : дис. … докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Юрій Петрович Шапран ; наук. консультант Вовк Людмила Петрівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 520 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44639
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичний аналіз та узагальнення основних аспектів проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів біології. У роботі визначено сутність провідних понять: „професійна компетентність учителя біології”, „компетенція” у широкому та вузькому розуміннях; визначено структуру досліджуваного феномену та його складові; критерії, показники, рівні; розроблено класифікацію різновидів освітнього середовища та встановлено зв’язки між структурними компонентами професійної компетентності та інноваційного освітнього середовища. Визначено основні тенденції вищої біологічної освіти в умовах євроінтеграції та ключові компетенції учителя біології. Створено концептуальну модель формування професійної компетентності майбутніх учителів біології. Розроблено та впроваджено у практику роботи вищої школи психодіагностичний інструментарій визначення рівнів розвитку професійної компетентності педагогів. У дослідженні здійснено експериментальну апробацію комплексної розвивальної програми формування професійної компетентності майбутніх учителів біології в умовах інноваційного освітнього середовища з використанням новітніх педагогічних технологій. uk
dc.description.abstract In the thesis was presented a theoretical and experimental study of the problem of professional competence formation of future biology teachers. The author defined the essence of the leading concepts: „professional competence of biology teachers”, „competence” in the broad and narrow sense, determined the structure of the phenomenon and its components, criteria, indicators and levels; developed a classification of types of educational environment and established relationships between the structural components of professional competence and innovative educational environment. The author defined the main trends of biological education in higher institutions in conditions of European integration; determined core competencies of biology teachers; created a conceptual model of professional competence of biology teachers. In the research was developed and implemented in practice of higher education psychodiagnostic tools for determining the levels of teachers’ professional competence. Was approbated a complex developing program for formation of professional competence of future biology teachers in conditions of innovative educational environment using the latest pedagogical technologies. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject компетенція uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.subject інноваційне освітнє середовище uk
dc.subject вища біологічна освіта uk
dc.subject концептуальна модель uk
dc.subject комплексна розвивальна програма uk
dc.subject формування професійної компетентності майбутніх учителів біології uk
dc.subject новітні педагогічні технології uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject competence uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject educational environment uk
dc.subject innovative educational environment uk
dc.subject biological education in higher institutions uk
dc.subject conceptual model uk
dc.subject complex developing program uk
dc.subject professional competence of future biology teachers uk
dc.subject the latest pedagogical technologies uk
dc.title Теоретичні і методичні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів біології uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological principles of professional competence formation of future biology teachers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:57


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics