ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Шапран, Ольга Іллівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-03-29T13:17:26Z | |
dc.date.available | 2024-03-29T13:17:26Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Шапран, Ольга Іллівна. Система інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів : дис. … докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Шапран Ольга Іллівна ; наук. консультант Вовк Людмила Петрівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2008. – 432 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44638 | |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні вперше теоретично обґрунтовано та експериментально апробовано систему інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів (ННПК). Систематизовано тезаурус освітньої інноватики, охарактеризовано сутність поняття „інноваційна підготовка педагогічних кадрів в умовах ННПК”. З використанням структурно-функціонального методу визначено структуру підготовки майбутнього вчителя в умовах ННПК як інноваційної педагогічної системи. Запропоновано критерії і показники готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності та методика діагностики її рівнів. Розроблено концептуальну модель інноваційної підготовки майбутніх учителів в умовах педагогічних комплексів. Упроваджено інноваційні педагогічні технології в практику роботи вищої школи як складової ННПК. Здійснено експериментальну перевірку моделі, доведено доцільність професійної підготовки в рамках педагогічного комплексу, виявлено позитивну динаміку змін у рівнях готовності фахівців до інноваційної педагогічної діяльності. | uk |
dc.description.abstract | In the thesis the author was the first to give the theoretical ground and experimentally approbate the system of future teachers’ innovative professional training in pedagogical complexes. In dissertation thesaurus was systematized and definition of the notion „innovative professional training of future teachers in pedagogical complexes” was given. The structure of future teachers’ professional training in pedagogical complexes was defined. Moreover, criteria and indexes of the future teachers’ readiness for the innovative activity were suggested along with the diagnostic methods of its levels. The conceptual model of innovative training of future teachers in pedagogical complexes was designed. The innovative pedagogical technologies were introduced into the educational process in high schools. The model’s effectiveness was tested experimentally and expedience of the system of professional training in pedagogical complexes was proved. The positive dynamic changes in the levels of readiness for the innovative activity were fixed. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | інноваційна підготовка в умовах навчально-науковопедагогічних комплексів (ННПК) | uk |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | uk |
dc.subject | інноваційна педагогічна система | uk |
dc.subject | готовність майбутнього вчителя до інноваційної діяльності | uk |
dc.subject | педагогічна інноватика | uk |
dc.subject | future teachers’ innovative professional training in pedagogical complexes | uk |
dc.subject | innovative pedagogical technologies | uk |
dc.subject | innovative pedagogical system | uk |
dc.subject | future teachers’ readiness for the innovative activity | uk |
dc.subject | pedagogical innovations | uk |
dc.title | Система інноваційної підготовки майбутнього вчителя в умовах навчально-науково-педагогічних комплексів | uk |
dc.title.alternative | The system of future teachers’ innovative professional training in pedagogical complexes | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 001.895:378.147 |