Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування в старшокласників поняття про духовні орієнтири творчості письменників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумак, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-03-29T10:53:25Z
dc.date.available 2024-03-29T10:53:25Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Чумак, Тетяна Миколаївна. Формування в старшокласників поняття про духовні орієнтири творчості письменників : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська література) / Чумак Тетяна Миколаївна ; наук. керівник Донченко Тамара Кузьмівна ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 233 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44633
dc.description.abstract Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування в учнів загальноосвітніх шкіл поняття про духовні орієнтири творчості письменників. У дисертації представлено обґрунтовану та експериментально перевірену методичну систему, яка дає змогу вчителю словеснику формувати особистісні духовні цінності й моральні якості учнів на основі осмислення ними духовних орієнтирів творчості письменників. Встановлено, що створення таких навчальних ситуацій, які сприяють усвідомленню ціннісних орієнтацій творчості письменника і формуванню духовності школярів, застосування різних форм роботи з активізації засвоєння знань, створення умов для осмислення учнями ціннісних орієнтацій творчості письменників, забезпечення емоційного фону уроків літератури стимулює процес формування в учнів старшої школи поняття про духовні орієнтири творчості письменників. З’ясовано, що робота з формування в учнів поняття про духовні орієнтири творчості письменників впливає на розвиток духовності самих учнів. uk
dc.description.abstract The dissertation is a theoretical and experimental research on the problem of formation of pupils’ comprehension of mastery of author’s literary work. The author introduces scientifically grounded and practically examined methods of literary text analysis with an emphasis on the writer’s mastery and proves its specific purpose and effectiveness. The methods suggested are supposed to provide an educated reader (pupil) capable of giving an adequate evaluation of the verbal work of arts and to determine the writer’s role in the creation of literary work. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject духовність uk
dc.subject духовні цінності uk
dc.subject духовні орієнтири uk
dc.subject моральні, світоглядні та естетичні орієнтири письменника uk
dc.subject духовний світ uk
dc.subject емоційне тло уроків літератури uk
dc.subject урок-пошук uk
dc.subject проблемні завдання uk
dc.subject effective forms and methods uk
dc.subject the system of phased formation uk
dc.subject the manifestation of writer’s mastery uk
dc.subject the system of lessons uk
dc.subject skills and abilities uk
dc.subject figurative concretization and figurative generalization uk
dc.title Формування в старшокласників поняття про духовні орієнтири творчості письменників uk
dc.title.alternative The formation of pupils’ comprehension of the writer’s mastery in the process of learning Ukrainian literature in a secondary school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:821.161.2(091)(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу