ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чумак, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-29T10:53:25Z | |
dc.date.available | 2024-03-29T10:53:25Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Чумак, Тетяна Миколаївна. Формування в старшокласників поняття про духовні орієнтири творчості письменників : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська література) / Чумак Тетяна Миколаївна ; наук. керівник Донченко Тамара Кузьмівна ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 233 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44633 | |
dc.description.abstract | Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування в учнів загальноосвітніх шкіл поняття про духовні орієнтири творчості письменників. У дисертації представлено обґрунтовану та експериментально перевірену методичну систему, яка дає змогу вчителю словеснику формувати особистісні духовні цінності й моральні якості учнів на основі осмислення ними духовних орієнтирів творчості письменників. Встановлено, що створення таких навчальних ситуацій, які сприяють усвідомленню ціннісних орієнтацій творчості письменника і формуванню духовності школярів, застосування різних форм роботи з активізації засвоєння знань, створення умов для осмислення учнями ціннісних орієнтацій творчості письменників, забезпечення емоційного фону уроків літератури стимулює процес формування в учнів старшої школи поняття про духовні орієнтири творчості письменників. З’ясовано, що робота з формування в учнів поняття про духовні орієнтири творчості письменників впливає на розвиток духовності самих учнів. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is a theoretical and experimental research on the problem of formation of pupils’ comprehension of mastery of author’s literary work. The author introduces scientifically grounded and practically examined methods of literary text analysis with an emphasis on the writer’s mastery and proves its specific purpose and effectiveness. The methods suggested are supposed to provide an educated reader (pupil) capable of giving an adequate evaluation of the verbal work of arts and to determine the writer’s role in the creation of literary work. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | духовні цінності | uk |
dc.subject | духовні орієнтири | uk |
dc.subject | моральні, світоглядні та естетичні орієнтири письменника | uk |
dc.subject | духовний світ | uk |
dc.subject | емоційне тло уроків літератури | uk |
dc.subject | урок-пошук | uk |
dc.subject | проблемні завдання | uk |
dc.subject | effective forms and methods | uk |
dc.subject | the system of phased formation | uk |
dc.subject | the manifestation of writer’s mastery | uk |
dc.subject | the system of lessons | uk |
dc.subject | skills and abilities | uk |
dc.subject | figurative concretization and figurative generalization | uk |
dc.title | Формування в старшокласників поняття про духовні орієнтири творчості письменників | uk |
dc.title.alternative | The formation of pupils’ comprehension of the writer’s mastery in the process of learning Ukrainian literature in a secondary school | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.5.016:821.161.2(091)(043.3) |