Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні особливості особистісної саморегуляції у підлітковому віці

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чижма, Діана Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-03-29T10:16:48Z
dc.date.available 2024-03-29T10:16:48Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Чижма, Діана Миколаївна. Психологічні особливості особистісної саморегуляції у підлітковому віці : дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Чижма Діана Миколаївна ; наук. керівник Бех Іван Дмитрович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 250 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44628
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення особистісної саморегуляції в підлітковому віці на матеріалі зарубіжної та вітчизняної джерельної бази; систематизовано й узагальнено сукупність поглядів на поняття особистісної саморегуляції, а також визначено її зміст, суть, структуру, розроблено психологічну модель особистісної саморегуляції підлітків; представлено матеріали експериментального вивчення компонентів особистісної саморегуляції, вікову динаміку її становлення; визначено критерії, показники та рівні розвитку зазначеного феномену. Встановлено провідні кореляційні зв’язки між показниками компонентів особистісної саморегуляції підлітків, що засвідчило необхідність розробки програми, спрямованої на корекцію й розвиток особистісної саморегуляції учнів підліткового віку. Обґрунтовано, розроблено й апробовано авторську програму корекційно-розвивального впливу на розвиток особистісної саморегуляції у підлітків. uk
dc.description.abstract In dissertation theoretical analysis of scientific approaches to studying the personal self-regulation in teen-ages period in foreign and native psychology was done; cumulative views concerning the notion of personal self-regulation were systematized and generalized; the content, essence and its structure were determined; the materials of experimental studying of the components of self-regulation, age dynamics and its becoming were presented; data, criteria and level of this phenomenon were defined. Significant correlative connections between the components of teen-agers’ personal self-regulation were established. It testified the necessity of working out the program, directed to the correction and development of teen-agers personal self-regulation. The author’s program of corrective and developmental influence on the development of self-regulation in teen-agers was substantiated, worked out and approbated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject саморегуляція поведінки uk
dc.subject особистісна саморегуляція uk
dc.subject Я-ціннісне uk
dc.subject психологічні компоненти особистісної саморегуляції uk
dc.subject мотивація досягнення uk
dc.subject цілеспрямованість uk
dc.subject рефлексія uk
dc.subject самокритичність uk
dc.subject вольове самоуправління uk
dc.subject self-regulation of the behavior uk
dc.subject personal self-regulation uk
dc.subject Iappraisement uk
dc.subject psychological components of a personal self-regulation uk
dc.subject motivation of achievements uk
dc.subject purposefulness uk
dc.subject reflexion uk
dc.subject self-criticism uk
dc.subject will self-management uk
dc.title Психологічні особливості особистісної саморегуляції у підлітковому віці uk
dc.title.alternative Psychological peculiarities of personal self-regulation in teen-ages period uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.9.019.4:159.922.6


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics