Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан Няньхуа
dc.date.accessioned 2024-03-26T13:02:58Z
dc.date.available 2024-03-26T13:02:58Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чжан Няньхуа. Формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Чжан Няньхуа ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – 233 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44584
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретично-експериментальному дослідженню проблеми формування художньо-інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Важливість означеної проблеми визначена тим, що основою компетентності вчителя є активне знання закономірностей розвитку особистості. Адже інформатизація освіти вимагає відповідності фахової підготовки майбутніх учителів сучасному рівню інформатизації суспільства. Однією з глобальних цілей інформатизації освіти є підготовка вчителів, які володіють високим рівнем інформаційної компетентності, готові її впроваджувати у процес інформатизації освітньої сфери. Інформаційна компетентність виявляється в умінні технологічно мислити й передбачає наявність аналітичних, проектних, прогностичних умінь у засвоєнні й застосуванні інформації. uk
dc.description.abstract In the dissertation the problem of formation of the artistically-informational competence of future music teachers is studied, the importance of which is determined by the fact that the basis of the teacher's competence is active knowledge of the laws of personality development. The information competence of the future music teacher presupposes a high level of development of scientific thinking aimed at organizing independent information activity on the basis of a system-holistic, communicative, acmeological, projective and creative approaches. The structure of artistic and information competence of future music teachers in the process of studying conductor-choir disciplines consists of: motivational-cognitive, cognitive-operational, constructive-research, performing and creative components. Motivational-cognitive component assumes a deep stable orientation of personal preferences of students in the channel of mastering them by artistic information. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject художньо-інформаційна компетентність uk
dc.subject студенти факультетів мистецтв uk
dc.subject диригентсько-хорові дисципліни uk
dc.subject структура uk
dc.subject методична модель uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject artistic and information competence uk
dc.subject students of art departments uk
dc.subject conductor and choral disciplines uk
dc.subject structure uk
dc.subject methodological model uk
dc.subject vocational training uk
dc.title Формування художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін uk
dc.title.alternative Formation of artistic and informational competence of students of art departments in the process of studying choral conducting disciplines uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.137:016(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу