ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чепішко, Олександра Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T11:40:47Z | |
dc.date.available | 2024-03-26T11:40:47Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Чепішко, Олександра Ігорівна. Психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів соціогуманітарного профілю : дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Чепішко Олександра Ігорівна ; наук. кер. Шевченко Наталія Федорівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 249 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44576 | |
dc.description.abstract | У дисертації, присвяченій вивченню психологічних умов розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів, здійснено теоретичний аналіз наукових підходів дослідження проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології; визначено сутність поняття «професійна свідомість майбутнього вчителя»; теоретично обґрунтовано психологічні умови її розвитку у процесі професійної підготовки. Експериментально доведено можливість розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів шляхом цілеспрямованої актуалізації психологічних умов, що веде до розвитку її структурних компонентів − значень, смислів, чуттєвої тканини. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the study of psychological conditions of future teachers’ professional consciousness development. Different scientific approaches to the researched problem in foreign and native psychology have been theoretically analyzed; the content of the concept “professional consciousness of a future teacher” has been revealed; psychological conditions of its development have been theoretically grounded. There has been experimentally proved that in case of the proper actualization of the psychological conditions, the structural components of professional consciousness – meanings, senses, sensual texture − are exposed to developmental effects, which leads to the growth of the entire future teachers’ professional consciousness. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | професійна свідомість майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | професійні значення та смисли | uk |
dc.subject | професійна мотивація | uk |
dc.subject | готовність до професійного саморозвитку | uk |
dc.subject | педагогічна спрямованість | uk |
dc.subject | особистісні цінності | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна програма розвитку професійної свідомості | uk |
dc.subject | а future teacher’s professional consciousness | uk |
dc.subject | professional meanings and senses | uk |
dc.subject | professional motivation | uk |
dc.subject | readiness for the professional self-development | uk |
dc.subject | professional orientation | uk |
dc.subject | personal values | uk |
dc.subject | psychological-and-pedagogical program of the professional consciousness development | uk |
dc.title | Психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів соціогуманітарного профілю | uk |
dc.title.alternative | Psychological conditions of professional consciousness development of future teachers’ of social-and-humanitarian profile | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.923.2:378.047:316.613(043.3) |