Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів соціогуманітарного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепішко, Олександра Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-03-26T11:40:47Z
dc.date.available 2024-03-26T11:40:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чепішко, Олександра Ігорівна. Психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів соціогуманітарного профілю : дис. … канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Чепішко Олександра Ігорівна ; наук. кер. Шевченко Наталія Федорівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 249 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44576
dc.description.abstract У дисертації, присвяченій вивченню психологічних умов розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів, здійснено теоретичний аналіз наукових підходів дослідження проблеми в зарубіжній та вітчизняній психології; визначено сутність поняття «професійна свідомість майбутнього вчителя»; теоретично обґрунтовано психологічні умови її розвитку у процесі професійної підготовки. Експериментально доведено можливість розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів шляхом цілеспрямованої актуалізації психологічних умов, що веде до розвитку її структурних компонентів − значень, смислів, чуттєвої тканини. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the study of psychological conditions of future teachers’ professional consciousness development. Different scientific approaches to the researched problem in foreign and native psychology have been theoretically analyzed; the content of the concept “professional consciousness of a future teacher” has been revealed; psychological conditions of its development have been theoretically grounded. There has been experimentally proved that in case of the proper actualization of the psychological conditions, the structural components of professional consciousness – meanings, senses, sensual texture − are exposed to developmental effects, which leads to the growth of the entire future teachers’ professional consciousness. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна свідомість майбутнього вчителя uk
dc.subject професійні значення та смисли uk
dc.subject професійна мотивація uk
dc.subject готовність до професійного саморозвитку uk
dc.subject педагогічна спрямованість uk
dc.subject особистісні цінності uk
dc.subject психолого-педагогічна програма розвитку професійної свідомості uk
dc.subject а future teacher’s professional consciousness uk
dc.subject professional meanings and senses uk
dc.subject professional motivation uk
dc.subject readiness for the professional self-development uk
dc.subject professional orientation uk
dc.subject personal values uk
dc.subject psychological-and-pedagogical program of the professional consciousness development uk
dc.title Психологічні умови розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів соціогуманітарного профілю uk
dc.title.alternative Psychological conditions of professional consciousness development of future teachers’ of social-and-humanitarian profile uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.2:378.047:316.613(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу