Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади формування етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоружа, Олена Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-03-26T08:46:55Z
dc.date.available 2024-03-26T08:46:55Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Хоружа, Олена Вікторівна. Методичні засади формування етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Хоружа Олена Вікторівна ; наук. керівник Болгарський Анатолій Георгійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 254 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44559
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування етнопедагогічного мислення майбутніх учителів музики. Розкрито методичні засади, науково обґрунтовано і експериментально перевірено поетапну методику формування етнопедагогічного мислення студентів. Впроваджено у практику методичне забезпечення формування етнопедагогічного мислення студентів, що базується на комплексному застосуванні педагогічних засобів і методів, а також засобів і методів народної педагогіки; на системі контролю етнопедагогічних, етнологічних, етномузичних знань і умінь майбутніх учителів музики; на залученні під час організації занять інтерактивних форм і методів, що сприяють мобільності мисленнєвої діяльності студентів. Доведено ефективність поетапної методики за умов створення етнопедагогічного потребово-цільового конструкту, етнопедагогізації фахової підготовки студентів, міжпредметної інтеграції як фактору комплексного підходу до формування етнопедагогічного мислення майбутніх учителів музики. uk
dc.description.abstract The thesis covers the research of the problem of forming of the ethnopedagogical thought of the future music teachers. Methodical foundations are defined, phased methodical system of forming of the ethnopedagogical students thought is scientifically proved and experimentally verified. Methodology of the ethnopedagogical students thought forming based on the integral use of pedagogical and ethnopedagogical methods and means, on controlling system of the ethnopedagogical, ethnological, ethnomusical knowledges and skills of future music teachers, as well as on attracting of interactive forms and methods during the lessons organization, which are promoting the students thinking process is implemented in practical work. The efficiency of phased methodical system concerning the conditions of available ethnopedagogical requirement-objective construct, ethnopedagogical professional preparation of students, the interdisciplinary integration as a factor of the complex approach to the formation of the ethnopedagogical thought of the future music teachers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject етнопедагогічне мислення uk
dc.subject етнопедагогічний потребовоцільовий конструкт uk
dc.subject етнопедагогічна компетентність uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject ethnopedagogical thought uk
dc.subject ethnopedagogical requirement-objective construct uk
dc.subject ethnopedagogical competence uk
dc.subject phased methodic system uk
dc.title Методичні засади формування етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики uk
dc.title.alternative Methodical basis of the forming ethnopedagogical thouth of the future teachers of music uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:159.922.4:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу