У дисертації досліджується проблема формування етнопедагогічного мислення майбутніх учителів музики. Розкрито методичні засади, науково обґрунтовано і експериментально перевірено поетапну методику формування етнопедагогічного мислення студентів. Впроваджено у практику методичне забезпечення формування етнопедагогічного мислення студентів, що базується на комплексному застосуванні педагогічних засобів і методів, а також засобів і методів народної педагогіки; на системі контролю етнопедагогічних, етнологічних, етномузичних знань і умінь майбутніх учителів музики; на залученні під час організації занять інтерактивних форм і методів, що сприяють мобільності мисленнєвої діяльності студентів. Доведено ефективність поетапної методики за умов створення етнопедагогічного потребово-цільового конструкту, етнопедагогізації фахової підготовки студентів, міжпредметної інтеграції як фактору комплексного підходу до формування етнопедагогічного мислення майбутніх учителів музики.
The thesis covers the research of the problem of forming of the ethnopedagogical thought of the future music teachers. Methodical foundations are defined, phased methodical system of forming of the ethnopedagogical students thought is scientifically proved and experimentally verified. Methodology of the ethnopedagogical students thought forming based on the integral use of pedagogical and ethnopedagogical methods and means, on controlling system of the ethnopedagogical, ethnological, ethnomusical knowledges and skills of future music teachers, as well as on attracting of interactive forms and methods during the lessons organization, which are promoting the students thinking process is implemented in practical work. The efficiency of phased methodical system concerning the conditions of available ethnopedagogical requirement-objective construct, ethnopedagogical professional preparation of students, the interdisciplinary integration as a factor of the complex approach to the formation of the ethnopedagogical thought of the future music teachers.