Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, Павло Віталійович
dc.date.accessioned 2024-03-25T14:58:26Z
dc.date.available 2024-03-25T14:58:26Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Хоменко, Павло Віталійович. Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання хімії / Хоменко Павло Віталійович ; науковий керівник Величко Людмила Петрівна ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. – Київ, 2007. – 248 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44556
dc.description.abstract У дисертації розкрито дидактичні та методичні аспекти формування функціональних знань учнів на основі діяльнісного підходу. Функціональні знання визначені як чітка, об’єктивна, систематизована наукова інформація, засвоєна до рівня осмислення її зовнішніх та внутрішніх зв’язків та яку особистість здатна творчо реалізувати в змінних умовах її існування, як складова ключових компетентностей особистості. У роботі розкрито методи, засоби, принципи, визначено умови і рівні формування функціональності знань учнів на матеріалі органічної хімії. З метою реалізації діяльнісного підходу розроблено та впроваджено в практику школи методичні рекомендації до вивчення теми „Природні джерела вуглеводнів”, педагогічний програмний засіб, методичну розробку тренінгового заняття з теми „Енергетика завтрашнього дня” та упорядковано „Збірник вправ та задач з органічної хімії”, зміст яких спрямовано на підвищення загальної функціональності знань учнів. uk
dc.description.abstract In the thesis didactic and methodic aspects of forming of the pupil knowledge functionality on the basis of the active approach are presented. The functional knowledge is defined as concrete, objective, organic scientific information learnt until the level of its external and internal bonds and able to the creative realization by the personality under variable conditions of his existence as a component of the key competences' forming. According to the investigation conception, the methodological, theoretic and real-practical basis of the pupils' activity is the general activity theory developed by philosophy, sociology, psychology. Forming of the knowledge functionality cannot occur out of the pupil activity. The knowledge functionality is being formed, realized and checked exactly in the activity. The quality of knowledge is defined by content and characteristics of that cognitive activity which component it is. The work describes methods, means and principles of knowledge functionality forming. Levels of the functionality of pupils' knowledge are defined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject знання uk
dc.subject функціональні знання uk
dc.subject функціональне освітнє середовище uk
dc.subject ключові компетентності uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject діяльнісний підхід uk
dc.subject критерії функціональності хімічних знань uk
dc.subject рівні функціональності хімічних знань uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject functional knowledge uk
dc.subject functional educational environment uk
dc.subject key competences uk
dc.subject activity uk
dc.subject active approach uk
dc.subject criteria of knowledge functionality uk
dc.subject levels of knowledge functionality uk
dc.title Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах uk
dc.title.alternative Forming of the Functional Knowledge of Senior Pupils in Organic Chemistry at Non-Specialized Secondary Schools uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.54:54 – 057.874


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу