Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови соціальної адаптації випускників шкіл-інтернатів у соціокультурному середовищі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холоденко, Олена Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-03-25T14:56:19Z
dc.date.available 2024-03-25T14:56:19Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Холоденко, Олена Віталіївна. Педагогічні умови соціальної адаптації випускників шкіл-інтернатів у соціокультурному середовищі : дис. … канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Холоденко Олена Віталіївна ; наук. керівник Ковчина Ірина Михайлівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 226 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44555
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі соціальної адаптації випускників шкілінтернатів у соціокультурному середовищі. У роботі уточнено поняття “соціокультурне середовище” та “соціальна адаптація випускників шкіл-інтернатів”; виявлено та з’ясовано суть соціальної адаптації випускників шкіл-інтернатів; розкрито чинники соціальної адаптації; визначено критерії, показники та рівні соціальної адаптованості випускників шкіл-інтернатів. Обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність впроваджених педагогічних умов у соціально-адаптаційний процес випускників шкіл-інтернатів. Доведено, що поєднання визначених педагогічних умов, напрямів, форм і методів соціально-педагогічної роботи спрямованих на покращення соціально-адаптаційного процесу випускників шкіл-інтернатів сприяє їх успішній інтеграції в сучасне соціокультурне середовище. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of social adaptation of graduates of boardingschools in a social-cultural environment. Deep analysis of scientific problems and theoretical study are possible thanks to generalization and explaining of complex scientific issues which concern the question of resettlement of graduates of boarding schools in socio-cultural environment and argue that the foundation of social adaptation is directed by social activity which realize the need for communication, work, the capture of necessary public moral norms, rules of social behavior, traditions, habits, rules of social interaction. The rows of concepts are specified: “social adaptation of graduates of boarding-schools”, “social-cultural environment”. The introduction of the designed experimental work and pedagogical terms reflected in contently and technology consolidate the process of social adaptation graduates of boarding schools which provided the growth levels of indicators of social adaptation that category of youth and surely provided positive changes in their consciousness and behavior activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject соціальна адаптація випускників шкілінтернатів uk
dc.subject соціокультурне середовище uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject соціально спрямована діяльність uk
dc.subject social adaptation uk
dc.subject social adaptation of graduates of boarding-school uk
dc.subject social-cultural environment uk
dc.subject pedagogical terms uk
dc.subject socially directed activity uk
dc.title Педагогічні умови соціальної адаптації випускників шкіл-інтернатів у соціокультурному середовищі uk
dc.title.alternative The Pedagogical Terms of Social Adaptation of Graduates of Boarding-schools in Socio-cultural Environment uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.42 (043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу