У дисертації обґрунтовано доцільність впровадження методичної системи формування вмінь комп’ютерного моделювання майбутніх учителів фізики в процесі навчання інформатики. Уточнено понятійний апарат комп’ютерного моделювання. Розроблено і впроваджено в навчальний процес підготовки майбутніх учителів фізики окремі компоненти методичної системи (зміст, засоби, методи і форми) наскрізного навчання комп’ютерного моделювання засобами різних програмних середовищ, теоретично та експериментально доведено їх ефективність. Впровадження в навчальний процес підготовки студентів фізичних спеціальностей педагогічних університетів наскрізного навчання комп’ютерного моделювання дає змогу забезпечити розвиток їхніх інтелектуальних умінь, глибоке розуміння процесів, що моделюються, формувати дослідницькі вміння, поглибити знання і вміння з інформатичних, фізичних та математичних дисциплін, удосконалювати навички роботи в різних програмних середовищах. Результати дисертаційного дослідження можуть бути використані при викладанні інформатичних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів фізики.
The dissertation substantiates the advisability of introducing a methodical system of forming computer modelling skills for physics teachers to be in the process of teaching informatics. It refines the conceptual apparatus of computer modelling. Individual components of the methodical system (content, means, methods and forms) of the end-to-end teaching of computer modelling through various software environments have been developed and introduced into the educational process of training physics teachers to be, their efficiency has been proved theoretically and experimentally. Introducing the end-to-end teaching of computer modelling into the educational process of training students of physical specialities at pedagogical universities allows the development of their intellectual skills and deep understanding of modelled processes to be ensured, research skills to be formed, knowledge and skills in informatics, physical and mathematical disciplines to be extended, skills in working in various software environments to be improved. The results of the dissertation research can be used in teaching informatics disciplines in the process of training physics teachers to be.