Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування здатності до саморегулювання майбутніх учителів музики у процесі вокального навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ха Ту
dc.date.accessioned 2024-03-25T14:08:04Z
dc.date.available 2024-03-25T14:08:04Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ха Ту. Методика формування здатності до саморегулювання майбутніх учителів музики у процесі вокального навчання : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ха Ту ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 235 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44544
dc.description.abstract У дисертації розглянуто проблему формування здатності до саморегулювання майбутніх учителів музики у процесі вокального навчання, обґрунтовано принципи та розроблено поетапну методику формування означеного феномена у контексті гуманістичного, аксіологічного, компетентнісного, рефлексивного та креативно-діяльнісного підходів, що дало змогу систематизувати, логічно вибудувати теоретичний матеріал відповідно до обраних загальнонаукових теоретико-методологічних засад. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування здатності до саморегулювання майбутніх учителів музики у процесі вокального навчання, що реалізувалась у три етапи, а саме: спонукально-інформаційного, операційно-рефлексивного, цінніснокреативного. Результати проведеного дослідження дозволили визначити основні прийоми та методи реалізації всього комплексу формування здатності до саморегулювання студентів у процесі вокального навчання. uk
dc.description.abstract In the dissertation the problem of forming the ability to regulate future music teachers in the process of vocal learning, grounded principles and is designed for every stage of formation appointed phenomenon in the context of humanistic, axiological, competence, reflective and creative-activity approach, which helped to organize, build logical theoretical material according to selected general theoretical and methodological foundations. Developed and tested every stage of formation of the capacity for self-regulation of future music teachers in the process of vocal training that was implemented in three stages, namely the incentive and information, operational and reflective, value-creative. Results of the study allowed to determine the basic methods of realization of all complex formation ability to regulate students during vocal training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject здатність до саморегулювання uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject вокальне навчання uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject компонентна структура uk
dc.subject Ability to self uk
dc.subject future teachers of music uk
dc.subject vocal training uk
dc.subject phased methodology uk
dc.subject component structure uk
dc.title Методика формування здатності до саморегулювання майбутніх учителів музики у процесі вокального навчання uk
dc.title.alternative Methods of forming the ability to regulate future music teachers in the process of vocal learning uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу