У дисертації розглянуто проблему формування здатності до саморегулювання майбутніх учителів музики у процесі вокального навчання, обґрунтовано принципи та розроблено поетапну методику формування означеного феномена у контексті гуманістичного, аксіологічного, компетентнісного, рефлексивного та креативно-діяльнісного підходів, що дало змогу систематизувати, логічно вибудувати теоретичний матеріал відповідно до обраних загальнонаукових теоретико-методологічних засад. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування здатності до саморегулювання майбутніх учителів музики у процесі вокального навчання, що реалізувалась у три етапи, а саме: спонукально-інформаційного, операційно-рефлексивного, цінніснокреативного. Результати проведеного дослідження дозволили визначити основні прийоми та методи реалізації всього комплексу формування здатності до саморегулювання студентів у процесі вокального навчання.
In the dissertation the problem of forming the ability to regulate future music teachers in the process of vocal learning, grounded principles and is designed for every stage of formation appointed phenomenon in the context of humanistic, axiological, competence, reflective and creative-activity approach, which helped to organize, build logical theoretical material according to selected general theoretical and methodological foundations. Developed and tested every stage of formation of the capacity for self-regulation of future music teachers in the process of vocal training that was implemented in three stages, namely the incentive and information, operational and reflective, value-creative. Results of the study allowed to determine the basic methods of realization of all complex formation ability to regulate students during vocal training.