У дисертації вперше викладено результати комплексного дослідження процесу формування художньо-образного мислення студентів-вокалістів через впровадження спеціальної методики. Розглянуто психолого-педагогічні особливості творчої активності майбутніх співаків. Вивчено реальні педагогічні умови вокального навчання, серед яких має домінувати принцип індивідуального підходу, поєднаний з діагностикою особистості та використанням контрольних завдань творчого характеру. Структура означеного феномена включає поєднання мотиваційного, когнітивного та творчого компонентів. Розроблено педагогічну технологію тьюторського супроводу та науково обгрунтовано й експериментально перевірено методичну модель процесу формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання.
In the thesis for the first time the results are presented of the comprehensive research of the forming process of vocal students artistic-figurative thinking by means of inplementation of special methods. Psychological-pedagogical peculiarities of future singers creative potential activation are considered. Real pedagogical conditions of vocal training are studied among which the principle of individual approach should dominate united with diagnosis of personality and use of test assignements of creative nature. The structure of the indicated phenomenon includes the unification of motivational, cognitive and creative components. The vocal-pedagogical technology tutor accompaniment is developed and methodical model of the forming process of artistic-figurative thinking in the process of vocal training is justified scientifically and checked experimentally.