Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ткачук, Анна Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-03-22T14:30:21Z
dc.date.available 2024-03-22T14:30:21Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Ткачук, Анна Олексіївна. Методика формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ткачук Анна Олексіївна ; наук. керівник Антонюк Валентина Геніївна ; Київський нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ, 2010. – 179 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44529
dc.description.abstract У дисертації вперше викладено результати комплексного дослідження процесу формування художньо-образного мислення студентів-вокалістів через впровадження спеціальної методики. Розглянуто психолого-педагогічні особливості творчої активності майбутніх співаків. Вивчено реальні педагогічні умови вокального навчання, серед яких має домінувати принцип індивідуального підходу, поєднаний з діагностикою особистості та використанням контрольних завдань творчого характеру. Структура означеного феномена включає поєднання мотиваційного, когнітивного та творчого компонентів. Розроблено педагогічну технологію тьюторського супроводу та науково обгрунтовано й експериментально перевірено методичну модель процесу формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання. uk
dc.description.abstract In the thesis for the first time the results are presented of the comprehensive research of the forming process of vocal students artistic-figurative thinking by means of inplementation of special methods. Psychological-pedagogical peculiarities of future singers creative potential activation are considered. Real pedagogical conditions of vocal training are studied among which the principle of individual approach should dominate united with diagnosis of personality and use of test assignements of creative nature. The structure of the indicated phenomenon includes the unification of motivational, cognitive and creative components. The vocal-pedagogical technology tutor accompaniment is developed and methodical model of the forming process of artistic-figurative thinking in the process of vocal training is justified scientifically and checked experimentally. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вокальне навчання uk
dc.subject вокально-педагогічна діагностика uk
dc.subject критерії художньо-образного мислення студентів uk
dc.subject тьюторський супровід uk
dc.subject vocal training uk
dc.subject vocal-pedagogical diagnosis uk
dc.subject сriteria of artistic-figurative student thinking uk
dc.subject tutor accompaniment uk
dc.title Методика формування художньо-образного мислення студентів у процесі вокального навчання uk
dc.title.alternative The methods for forming of artistic-figurative student thinking in the process of vocal training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.134:784:378.036(043)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics