Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимощук, Олександр Станіславович
dc.date.accessioned 2024-03-22T12:31:18Z
dc.date.available 2024-03-22T12:31:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Тимощук, Олександр Станіславович. Методика навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання технологій / Тимощук Олександр Станіславович ; наук. керівник Козяр Микола Миколайович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Рівне, 2016. – 278 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44521
dc.description.abstract У дисертації висвітлено питання розробки, обґрунтування та удосконалення методики навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій шляхом впровадження у навчальний процес суб’єкт-суб’єктного підходу, проблемно-ситуативних методів та засобів ІКТ. Здійснено аналіз сучасного стану підготовки вчителів технологій у галузі охорони праці; теоретично обґрунтовано основні засади підготовки вчителів технологій з охорони праці з використанням проблемно-ситуативних методів навчання; обґрунтовано основні підходи щодо використання освітніх вебресурсів. Запропоновано модель навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій з використанням проблемно-ситуативних методів навчання; розкрито методичні підходи до проведення лекційних і практичних занять з охорони праці; розроблено систему засобів візуально-термінологічної наочності з охорони праці. У дисертації експериментально доведено ефективність запропонованої методики навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій. uk
dc.description.abstract The issues of developing, grounding and improving of teaching of Safety and Health methodology of prospective teachers of technologies by implementing subject-subject approach, problem-situation methods and aids of visual-terminology into educational process are covered in the thesis. The analysis of contemporary state of training of technologies teachers in the area of Safety and Health is conducted; the main principles of training of technologies teachers with using problem-situation methods of teaching are theoretically grounded; the main approaches to developing and using of aids of visual-terminology are grounded. The model of training of technologies teachers with using problem-situation methods of teaching is offered; the methodological approaches to conducting lectures and practical classes in Safety and Health are disclosed; the system of aids of visualterminology in Safety and Health is elaborated. The efficiency of offered methodology of Safety and Health teaching of prospective teachers of technologies is experimentally proved in the thesis. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вчитель технологій uk
dc.subject методика навчання охорони праці uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject проблемні методи навчання uk
dc.subject ситуативні методи навчання uk
dc.subject охорона праці uk
dc.subject засоби інфографіки uk
dc.subject teacher of technologies uk
dc.subject methodology of Safety and Health teaching uk
dc.subject professional training uk
dc.subject problem methods of teaching uk
dc.subject situation methods of teaching uk
dc.subject Safety and Health uk
dc.subject means infographic uk
dc.title Методика навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій uk
dc.title.alternative Methodology of Safety and Health teaching of prospective teachers of technologies uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147.016:331.45(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу