У дисертації висвітлено питання розробки, обґрунтування та удосконалення методики навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій шляхом впровадження у навчальний процес суб’єкт-суб’єктного підходу, проблемно-ситуативних методів та засобів ІКТ. Здійснено аналіз сучасного стану підготовки вчителів технологій у галузі охорони праці; теоретично обґрунтовано основні засади підготовки вчителів технологій з охорони праці з використанням проблемно-ситуативних методів навчання; обґрунтовано основні підходи щодо використання освітніх вебресурсів. Запропоновано модель навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій з використанням проблемно-ситуативних методів навчання;
розкрито методичні підходи до проведення лекційних і практичних занять з охорони праці; розроблено систему засобів візуально-термінологічної наочності з охорони праці. У дисертації експериментально доведено ефективність запропонованої методики навчання охорони праці майбутніх вчителів технологій.
The issues of developing, grounding and improving of teaching of Safety and Health methodology of prospective teachers of technologies by implementing subject-subject approach, problem-situation methods and aids of visual-terminology into educational process are covered in the thesis. The analysis of contemporary state of training of technologies teachers in the area of Safety and Health is conducted; the main principles of training of technologies teachers with using problem-situation methods of teaching are
theoretically grounded; the main approaches to developing and using of aids of visual-terminology are grounded. The model of training of technologies teachers with using problem-situation methods of teaching is offered; the methodological approaches to conducting lectures and practical classes in Safety and Health are disclosed; the system of aids of visualterminology in Safety and Health is elaborated. The efficiency of offered methodology of Safety and Health teaching of prospective teachers of technologies is experimentally proved in the thesis.