Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, Олексій Валерійович
dc.date.accessioned 2024-03-21T14:28:15Z
dc.date.available 2024-03-21T14:28:15Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Тимошенко, Олексій Валерійович. Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Тимошенко Олексій Валерійович ; наук. консультант Андрущенко Віктор Петрович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – 587 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44518
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні визначено шляхи оптимізації професійної підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах, розроблено структурно-функціональну модель оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Сформовано концептуальні засади застосування програмно-цільового підходу в управлінні професійною підготовкою студентів у ВНЗ, доведено, що в управлінні професійною підготовкою майбутніх фахівців велике значення має керівник підрозділу. Науково обґрунтовано сутність кредитно-модульної системи організації навчального процесу; розроблено і впроваджено технологію професійної підготовки за кредитно-модульною системою, яка складається з трьох періодів: пропедевтичного, навчання і підсумкового. uk
dc.description.abstract It is denoted ways of optimization professional preparation specialists in Higher Educational Institutions, developed structural functional model of optimization future physical training teachers' professional preparation in dissertation. It is formulated bases of using program-target approach in management of students' in Higher Educational Institutions, proved that manager has great sense in management of future specialists' professional preparation. Scientifically substantiated sense of credit-module system organization of training, developed and implanted the technology of professional preparation by credit-module system, which consists of three periods: preparatory, studying and drawing a conclusion. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури uk
dc.subject кредитно-модульна технологія uk
dc.subject рейтингова система uk
dc.subject програмно-цільовий підхід uk
dc.subject науково-методичне забезпечення uk
dc.subject professional preparation of future physical training teachers' uk
dc.subject credit-module technology uk
dc.subject rating system uk
dc.subject program-target approach uk
dc.subject scientifically-methodical support uk
dc.title Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах uk
dc.title.alternative Theoretical-methodological bases of optimization future physical training teachers' professional preparation in Higher Educational Institutions uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.016:796:371.134(043)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу