У дисертаційному дослідженні визначено шляхи оптимізації професійної підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах, розроблено структурно-функціональну модель оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Сформовано концептуальні засади застосування програмно-цільового підходу в управлінні професійною підготовкою студентів у ВНЗ, доведено, що в управлінні професійною підготовкою майбутніх фахівців велике значення
має керівник підрозділу. Науково обґрунтовано сутність кредитно-модульної системи організації навчального процесу; розроблено і впроваджено технологію професійної підготовки за кредитно-модульною системою, яка складається з трьох періодів: пропедевтичного, навчання і підсумкового.
It is denoted ways of optimization professional preparation specialists in Higher Educational Institutions, developed structural functional model of optimization future physical training teachers' professional preparation in dissertation. It is formulated bases of using program-target approach in management of students' in Higher Educational Institutions, proved that manager has great sense in management of future specialists' professional preparation. Scientifically substantiated sense of credit-module system organization of training, developed and implanted the technology of professional preparation by credit-module system, which consists of three periods: preparatory, studying and drawing a conclusion.