Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Усвідомлення старшокласниками авторської позиції у процесі вивчення художніх творів на уроках української літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимків, Надія Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-03-21T14:18:38Z
dc.date.available 2024-03-21T14:18:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Тимків, Надія Михайлівна. Усвідомлення старшокласниками авторської позиції у процесі вивчення художніх творів на уроках української літератури : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська література) / Тимків Надія Михайлівна ; наук. кер.: Пасічник Євген Андрійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 271 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44515
dc.description.abstract Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням з питання формування в учнів загальноосвітніх шкіл поняття про позицію автора художнього твору. У роботі подається науково обґрунтована та практично перевірена методика аналізу художнього тексту з акцентом на авторській позиції, доводиться її доцільність та ефективність. Експериментально перевірено, що запропонована методика забезпечує формування грамотного читача (учня), здатного виявити авторську позицію в художньому творі. У роботі висвітлено наукові основи усвідомлення авторської позиції, проаналізовано нагромаджений досвід вирішення проблеми й теоретично обґрунтовано перспективні шляхи його використання на уроках літератури. uk
dc.description.abstract The thesis is a theoretical and experimental research on the problem of understanding of senior pupils of the author’s position in literary work at the school subject “Ukrainian Literature”. The main point of methods is concluded in forming the pupils’ abilities of perception of the works of art, and giving the flavour of Philosophy, Pedagogics, Psychology, Literary Criticism, Methods of Teaching Literature. The research suggests a new system of work aimed to understanding of the author’s position at the lessons of Ukrainian literature. It considers peculiarities of author’s position according to the main features of each kind of literature. The efficiency of the system has been based theoretically, examined experimentally and proved in practice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject автор uk
dc.subject авторська позиція uk
dc.subject голос автора uk
dc.subject методична система uk
dc.subject оповідач uk
dc.subject принцип концептуальності uk
dc.subject підтекст uk
dc.subject образ uk
dc.subject головний герой uk
dc.subject author uk
dc.subject author’s position uk
dc.subject author’s voice uk
dc.subject methodical system uk
dc.subject narrator uk
dc.subject or storyteller uk
dc.subject conceptual principle uk
dc.subject implication (subtext) uk
dc.subject character uk
dc.subject protagonist uk
dc.title Усвідомлення старшокласниками авторської позиції у процесі вивчення художніх творів на уроках української літератури uk
dc.title.alternative The comprehension of the author’s position by senior pupils in the process of learning of the fiction at the lessons of Ukrainian literature uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.882.116.12


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу