Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ліпін, М. В.
dc.date.accessioned 2024-03-21T12:42:06Z
dc.date.available 2024-03-21T12:42:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ліпін, М. В. Свобода і поневолення в педагогічному проекті Просвітництва / М. В. Ліпін // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Вип. 47 (12). – С. 7-16. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44504
dc.description.abstract Сучасні дослідження критичної педагогіки розглядають існуючу систему освіти як репресивну і таку, що поневолює людину. Проте, наявна система освіти є результатам педагогічного проекту Просвітництва який надихався ідеями всебічної емансипації людини. Тому необхідно дослідити причини і способи перетворення духу Просвітництва у дух поневолення. У статті здійснено спробу прослідкувати логіку розвитку освіти як звільнення в контексті педагогічного проекту Просвітництва та виявити причини його перетворення на репресивну інстанцію поневолення. uk
dc.description.abstract Modern studies of critical pedagogy consider the existing education system as repressive and enslaving people. However, the existing education system is the result of the pedagogical project of the Enlightenment, which was inspired by the ideas of comprehensive human emancipation. Therefore, it is necessary to investigate the reasons and ways of transforming the spirit of Enlightenment into the spirit of enslavement. The article attempts to trace the logic of the development of education as liberation in the context of the pedagogical project of the Enlightenment and to identify the reasons for its transformation into a repressive instance of enslavement. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject освіта uk
dc.subject виховання uk
dc.subject свобода uk
dc.subject емансипація uk
dc.subject Просвітництво uk
dc.subject знання uk
dc.subject розумне мислення uk
dc.subject людина uk
dc.subject education uk
dc.subject upbringing uk
dc.subject freedom uk
dc.subject emancipation uk
dc.subject Enlightenment uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject intelligent thinking uk
dc.subject man uk
dc.title Свобода і поневолення в педагогічному проекті Просвітництва uk
dc.title.alternative Freedom and enslavement in the pedagogical project of Enlightenment uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.013.73:37
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.47(12)-1


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу