Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сєромаха, Наталія Євгенівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T13:36:09Z
dc.date.available 2024-03-20T13:36:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Сєромаха, Наталія Євгенівна. Корекція поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Сєромаха Наталія Євгенівна ; наук. керівник Бондар Віталій Іванович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 250 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44478
dc.description.abstract Дисертаційну роботу присвячено дослідженню особливостей поведінки розумово відсталих молодших школярів у ситуаціях фрустрації та розробці й апробації комплексної програми корекції поведінки досліджуваної категорії дітей. У дисертації охарактеризовано психологічний зміст стану фрустрації, види поведінкового реагування в ситуаціях фрустрації, вікові особливості становлення поведінки молодших школярів у нормі. Визначено особливості поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the study of the behavior of mentally retarded younger pupils in situations of frustration and the development and testing of a comprehensive program of correcting the behavior of the studied categories of children. Dissertation describes the psychological content of frustration, types of behavioral responses in situations of frustration, age features becoming younger pupils behavior is normal. The features of the behavior of mentally retarded children of primary school in situations of frustration. Stating study allowed determine levels of development and qualitative behaviors of mentally retarded younger pupils in situations of frustration. In the process of forming experiment proved the efficacy of the program individually-group behavior of mentally retarded pupils of primary school age. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject фрустрація uk
dc.subject ситуація фрустрації uk
dc.subject поведінка uk
dc.subject розумова відсталість uk
dc.subject корекція uk
dc.subject конструктивне реагування uk
dc.subject frustration uk
dc.subject frustration situation uk
dc.subject behavior uk
dc.subject mental retardation uk
dc.subject correction uk
dc.subject constructive response uk
dc.title Корекція поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації uk
dc.title.alternative Correction of behavior of mentally retarded children of primary school age in situations of frustration uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc [159.922.76]-056.313(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу