ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сєрова, Галина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-20T13:33:50Z | |
dc.date.available | 2024-03-20T13:33:50Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Сєрова, Галина Володимирівна. Методичні засади відбору і реалізації етнологічного змісту шкільного курсу історії України (7 клас) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорiя i методика навчання історії / Сєрова Галина Володимирівна ; наук. кер. Пометун Олена Іванівна ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. – Київ, 2005. – 198 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44477 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджується проблема відбору і структурування етнологічного навчального змісту в курсі шкільної історії України, а також його реалізація в підручниках, посібниках, на уроках історії в 7–му класі. Теоретично обґрунтовано етнологічний підхід до відбору і структурування змісту курсу історії України; визначено, класифіковано і систематизовано структурні компоненти етнологічної складової змісту курсу історії України 7-го класу, обсяг і зміст етнологічних понять даного курсу а також термінів, що їх розкривають. За допомогою експерименту проаналізовано масштаби впливу розроблених методичних підходів на якість навчальних досягнень учнів з історії України у 7-му класі, підсумки якого дозволяють констатувати стабільний позитивний ефект від впровадження результатів дослідження. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to a problem of selection ethnological content and its realization in a school rate of a history of Ukraine 7 classes. In work the features ethnological of the approach to construction of school historical discipline, specificity ethnological of concepts of educational knowledge are considered. On the basis of the structurally functional analysis of the educational programs on a history of Ukraine, school–methodical literature and school practice of teaching of a domestic history the opportunities of application ethnological of the approach of teaching history are determined, theoretically and 7 classes are methodically proved the contents, volume and structure ethnological educational materials of a school rate of a history of Ukraine. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | етнологічний підхід | uk |
dc.subject | етнологічний зміст | uk |
dc.subject | відбір і структурування змісту | uk |
dc.subject | етнологічні поняття | uk |
dc.subject | формування етнологічних понять | uk |
dc.subject | ethnological approach | uk |
dc.subject | ethnological notions | uk |
dc.subject | selection and structure of the school content | uk |
dc.subject | ethnological of concept | uk |
dc.subject | formatting of ethnological notions | uk |
dc.title | Методичні засади відбору і реалізації етнологічного змісту шкільного курсу історії України (7 клас) | uk |
dc.title.alternative | Methodоlogical bases of selection and realization of ethnological content of the school rate of the history of Ukraine (7 classes) | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 372.894:37.145 |