Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади відбору і реалізації етнологічного змісту шкільного курсу історії України (7 клас)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сєрова, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T13:33:50Z
dc.date.available 2024-03-20T13:33:50Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Сєрова, Галина Володимирівна. Методичні засади відбору і реалізації етнологічного змісту шкільного курсу історії України (7 клас) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорiя i методика навчання історії / Сєрова Галина Володимирівна ; наук. кер. Пометун Олена Іванівна ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. – Київ, 2005. – 198 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44477
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема відбору і структурування етнологічного навчального змісту в курсі шкільної історії України, а також його реалізація в підручниках, посібниках, на уроках історії в 7–му класі. Теоретично обґрунтовано етнологічний підхід до відбору і структурування змісту курсу історії України; визначено, класифіковано і систематизовано структурні компоненти етнологічної складової змісту курсу історії України 7-го класу, обсяг і зміст етнологічних понять даного курсу а також термінів, що їх розкривають. За допомогою експерименту проаналізовано масштаби впливу розроблених методичних підходів на якість навчальних досягнень учнів з історії України у 7-му класі, підсумки якого дозволяють констатувати стабільний позитивний ефект від впровадження результатів дослідження. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to a problem of selection ethnological content and its realization in a school rate of a history of Ukraine 7 classes. In work the features ethnological of the approach to construction of school historical discipline, specificity ethnological of concepts of educational knowledge are considered. On the basis of the structurally functional analysis of the educational programs on a history of Ukraine, school–methodical literature and school practice of teaching of a domestic history the opportunities of application ethnological of the approach of teaching history are determined, theoretically and 7 classes are methodically proved the contents, volume and structure ethnological educational materials of a school rate of a history of Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject етнологічний підхід uk
dc.subject етнологічний зміст uk
dc.subject відбір і структурування змісту uk
dc.subject етнологічні поняття uk
dc.subject формування етнологічних понять uk
dc.subject ethnological approach uk
dc.subject ethnological notions uk
dc.subject selection and structure of the school content uk
dc.subject ethnological of concept uk
dc.subject formatting of ethnological notions uk
dc.title Методичні засади відбору і реалізації етнологічного змісту шкільного курсу історії України (7 клас) uk
dc.title.alternative Methodоlogical bases of selection and realization of ethnological content of the school rate of the history of Ukraine (7 classes) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.894:37.145


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу