Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування комунікативної компетентності студентів у процесі фортепіанного навчання в педагогічних університетах України

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сє Фан
dc.date.accessioned 2024-03-20T13:25:17Z
dc.date.available 2024-03-20T13:25:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сє Фан. Формування комунікативної компетентності студентів у процесі фортепіанного навчання в педагогічних університетах України : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Сє Фан ; наук. керівник Паньків Людмила Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – 219 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44476
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музики у процесі фортепіанного навчання, яка є актуальною для музично-освітньої практики як в Україні, та і в Китаї. Конкретизовано поняття «комунікативна компетентність майбутнього вчителя музики», розкрито теоретичні та практичні аспекти формування цього феномена. Доведено ефективність формування комунікативної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі фортепіанного навчання за умов впровадження поетапної методики, що забезпечує активізацію мотиваційної, когнітивної, перцептивної та діяльнісної сфер особистості шляхом проектування та реалізації комунікативних зв’язків у музично-навчальному процесі. Розроблена методика включає наступні етапи педагогічної роботи: передкомунікативний, комунікативно-ініціативний, комунікативно-творчий. uk
dc.description.abstract In the dissertation the problem of communicative competence of future teachers of music in the piano training, this is important for music-educational practice both in Ukraine and in China. Concretized the concept of «communicative competence of the future teacher of music», reveals the theoretical and practical aspects of this phenomenon. The efficiency of communicative competence of students of pedagogical universities in the piano learning conditions phased implementation methodology that ensures the activation of motivational, cognitive, perceptual and personality and activity areas by designing and implementing communication links in the musical learning process. The thesis presented methodological model of communicative competence of future music teachers. This model includes the structure of communicative competence, principles, pedagogical conditions, methods and techniques of formation of this phenomenon and continuity of educational work by stages. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject комунікативна компетентність uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject фортепіанне навчання uk
dc.subject future teachers of music uk
dc.subject communicative competence uk
dc.subject phased methodology piano studies uk
dc.title Формування комунікативної компетентності студентів у процесі фортепіанного навчання в педагогічних університетах України uk
dc.title.alternative Formation of communicative competence of students in the piano training at pedagogical universities of Ukraine uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3 -051:786.2(477)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics