Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування соціальної компетентності майбутніх викладачів гуманітарних спеціальностей в умовах магістратури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Субіна, Оксана Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T13:02:42Z
dc.date.available 2024-03-20T13:02:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Субіна, Оксана Олександрівна. Формування соціальної компетентності майбутніх викладачів гуманітарних спеціальностей в умовах магістратури : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Субіна Оксана Олександрівна ; наук. кер. Булда Анатолій Андрійович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 248 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44470
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичне узагальнення, подано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності професійної підготовки в умовах магістратури вищих педагогічних навчальних закладів України майбутніх викладачів гуманітарних спеціальностей, що виявляється в обґрунтуванні важливості та необхідності компетентнісного соціального спрямування підготовки педагогів-гуманітаріїв. Визначено та аргументовано структуру, сутнісні аспекти, критерії сформованості соціальної компетентності, окреслено ключові напрями процесу їх розвитку під час навчання у вищих педагогічних навчальних закладах. На базі аналізу нормативних документів, що визначають вимоги до професійної освіти педагогічних кадрів галузі знань «Гуманітарні науки», репрезентовано модель формування соціальної компетентності майбутніх викладачів гуманітарних спеціальностей у процесі магістерської підготовки, розроблено систему методів, прийомів і засобів формування соціальної компетентності майбутніх викладачів гуманітарних спеціальностей. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої моделі, що дає змогу підвищити рівень сформованості соціальної компетентності в процесі фахової підготовки майбутніх викладачів-гуманітаріїв. uk
dc.description.abstract The thesis presents a theoretical generalizations along with practical recommendations for improving the training effectiveness of teachers of Arts in terms of the magistracy in higher educational institutions of Ukraine. That was accomplished by justifying the importance and necessity of sufficient socially-oriented training of teachers of Arts. It was also defined and justified the structure and essential aspects of the formation of social competence standards, outlined key areas of their development process while studying in higher pedagogical educational institutions. Basing on constructed model of knowledge gaining in the process of master students training in "Arts" there was presented a model of social competence, the system of methods, techniques and tools of forming the social competence of teachers of Arts. Experimentally was confirmed the effectiveness of the proposed model, that eventually allows to increase the level of development of social competence in the professional training of teachers of Arts. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject підготовка викладачів гуманітарних спеціальностей uk
dc.subject соціальні функції викладача uk
dc.subject соціальна компетентність uk
dc.subject компетентнісний підхід у педагогічній освіті uk
dc.subject магістерська підготовка викладачів гуманітарних спеціальностей uk
dc.subject контекстна теорія освіти uk
dc.subject ноосферне мислення uk
dc.subject корпоративна культура освітнього закладу uk
dc.subject ігрові освітні технології uk
dc.subject teacher training of Arts uk
dc.subject social functions of a teacher uk
dc.subject social competence uk
dc.subject competence approach in pedagogical education uk
dc.subject master training of teachers of the humanities uk
dc.subject contextual theory of education uk
dc.subject noosphere thinking uk
dc.subject corporate culture of educational institution uk
dc.subject gaming educational technologies uk
dc.title Формування соціальної компетентності майбутніх викладачів гуманітарних спеціальностей в умовах магістратури uk
dc.title.alternative Formation of Social Competence of teachers of Arts in terms of Magistracy uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.015.31:316.42(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу