Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Функціонально-семантичний підхід до навчання лексики української мови учнів 5-7 класів на уроках мовленнєвого розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Строганова, Ганна Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-03-20T12:52:13Z
dc.date.available 2024-03-20T12:52:13Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Строганова, Ганна Миколаївна. Функціонально-семантичний підхід до навчання лексики української мови учнів 5-7 класів на уроках мовленнєвого розвитку : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) / Строганова Ганна Миколаївна ; наук. керівник Паламар Лариса Максимівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 250 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44467
dc.description.abstract Дисертація присвячена актуальній проблемі реалізації функціонально-семантичного підходу до навчання лексики української мови учнів 5–7 класів основної школи на уроках мовленнєвого розвитку. На основі проаналізованої науково-методичної літератури визначено зміст, ефективні форми, методи, прийоми навчання лексики, систематичне використання яких має сприяти формуванню в учнів умінь свідомо запам’ятовувати нові слова, нові значення уже відомих слів, реконструювати, трансформувати, конструювати мовні одиниці, що сприяє збагаченню мовлення учнів. Запропонована функціональна модель навчання ґрунтується на п’яти основних етапах роботи з формування лексичної компетенції учнів. У реальному навчальному процесі розроблену модель доцільно застосовувати на уроках мовленнєвого розвитку, під час вивчення усіх розділів шкільного курсу української мови. У роботі подано рекомендації до запровадження методичної системи навчання лексики української мови учнів 5–7 класів загальноосвітніх навчальних закладів на функціонально-семантичній основі. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the urgent problem of realization of the functional and semantic approach to the study of the Ukrainian vocabulary of pupils of 5–7 forms at the lessons of speech education. On the basis of the analyzed scientific and methodic literature, content, effective forms, methods, ways of vocabulary study, the systematic use of which has to help pupils in formation of remembering new words, new meaning of already known words, to reconstruct, to transform, to construct linguistics units, that substantially will influence on enriching of pupils speech. The system model of studies is based on five basic stages of work, on forming of lexical competence of students. In the real education process the developed method is expedient at apply at the lessons of speech development, on the study of all sections of school course of the Ukrainian language. The paper gives recommendations for the methodical system of studies of the Ukrainian vocabulary of pupils of 5–7 classes of general establishments. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject функціонально-семантичний підхід uk
dc.subject навчання лексики української мови uk
dc.subject мовленнєвий розвиток uk
dc.subject збагачення мовлення uk
dc.subject лексична компетенція uk
dc.subject лексичні уміння та навички uk
dc.subject functional-semantic approach uk
dc.subject studies of the Ukrainian vocabulary uk
dc.subject speech education uk
dc.subject enriching speech uk
dc.subject lexical competence uk
dc.subject lexical abilities and skills uk
dc.title Функціонально-семантичний підхід до навчання лексики української мови учнів 5-7 класів на уроках мовленнєвого розвитку uk
dc.title.alternative Functional аnd semantic approach to the study of the Ukrainian vocabulary of pupils of 5–7 forms at lessons of speech education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 343.05.016:811.161.2’373


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу