Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток обдарованих дітей у неформальній освіті Чеської республіки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стрижалковська, Вікторія Владиславівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T12:25:44Z
dc.date.available 2024-03-20T12:25:44Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Стрижалковська, Вікторія Владиславівна. Розвиток обдарованих дітей у неформальній освіті Чеської республіки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Стрижалковська Вікторія Владиславівна ; наук. керівник Биковська Олена Володимирівна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. – Київ, 2012. – 202 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44466
dc.description.abstract Дисертація присвячена питанню розвитку обдарованих дітей у неформальній освіті Чеської Республіки. Проаналізовано стан дослідження питання в теорії та практичній діяльності, розкрито організаційно-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у неформальній освіті Чеської Республіки з рекомендаціями для України. Визначено, що розвиток обдарованих дітей у неформальній освіті Чеської Республіки є процес становлення і зростання особистості, її здібностей, талантів у певній діяльності у вільний час без здобуття освітнього рівня, що здійснюється професійними педагогами. Встановлено, що до організаційно-педагогічних умов розвитку обдарованих дітей у неформальній освіті Чеської Республіки належать такі компоненти, як: нормативний, організаційний, педагогічний, кадровий та фінансовий. Розкрито особливості роботи з обдарованими дітьми у системі позашкільної освіти України, а також визначено перспективи використання досвіду Чеської Республіки для розвитку обдарованих дітей у позашкільній освіті України. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the question of gifted children in the non-formal education of the Czech Republic. The process of study of gifted children in non-formal education in theory and practice was analyzed. The organizational and pedagogical conditions of development gifted children in the non-formal education of the Czech Republic were looked and discussed). It has been determined that non-formal education of the Czech Republic – education aimed at obtaining of the knowledge, skills and abilities that can improve the social needs and employment, usually provided by professional teachers and it does not lead to a higher level of education. The main organizational and pedagogical conditions of development of gifted children in the non-formal education of the Czech Republic are following: normative, organizational, pedagogical, staff policy and financial. The features of gifted children development in the non-formal educational system of Ukraine are revealed as well as established perspectives of using the experience of the Czech Republic for the development of gifted children in the system of the non-formal education of Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject неформальна освіта uk
dc.subject розвиток обдарованих дітей uk
dc.subject Чеська Республіка uk
dc.subject позашкільна освіта uk
dc.subject non-formal education uk
dc.subject development of gifted children uk
dc.subject Czech Republic uk
dc.subject extracurricular education uk
dc.title Розвиток обдарованих дітей у неформальній освіті Чеської республіки uk
dc.title.alternative The development of gifted children in the nonformal education of the Czech Republic uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 374


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу