Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Історична генеза філософії освіти Великої Британії (досвід для України)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеценко, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-03-19T14:48:52Z
dc.date.available 2024-03-19T14:48:52Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Стеценко, Катерина Володимирівна. Історична генеза філософії освіти Великої Британії (досвід для України) : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Стеценко Катерина Володимирівна ; наук. керівник Андрущенко Віктор Петрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 192 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44461
dc.description.abstract У дисертації досліджується становлення та розвиток британської філософії освіти, розкривається повна картина послідовності інтеграції європейських освітніх реформ в рамки класичної англійської освіти. З’ясовується значення конкретних ключових реформ, що вплинули на відокремлення англійського університету від загальноєвропейської педагогічної тенденції, та таких, що мали на меті стандартизацію маргінальної освіти Великобританії до вимог Болонського процесу. Обґрунтовано необхідність трансформації української сучасної освітньої системи, використання позитивного досвіду Об’єднаного Королівства в створенні та реалізації необхідних реформ. Розглянуто особливості деполітизації вищих навчальних закладів Великобританії, позитивні та негативні сторони централізованого самоврядування університетів, як з точки зору фінансування, так і через призму якості надаваних послуг. Проведено порівняльний аналіз освітніх систем двох країн, розглянуто спільні риси та позитивний аспект їх використання в цілях більш швидкої та ефективної трансформації освіти в Україні. uk
dc.description.abstract The dissertation investigates the formation and development of the British philosophy of education, reveals a complete picture of sequence integration of European education reforms into the classical English education. Author explains the importance of specific key reforms that affected the separation of English university from pan-European educational trends, and those that were intended to standardize marginal UK education to the Bologna process. It is substantiated the necessity of transformation of modern Ukrainian educational system, the use of positive experience of the United Kingdom in creating and implementing the necessary reforms. Author considers features of depoliticization of higher education institutions in Great Britain, the positive and negative aspects of centralized self-government of universities, both in terms of funding and in the light of the quality of services provided. It is comparatively analyzed educational systems of the two countries; dissertation considers the similarities and the positive aspect of their use in order to more rapid and effective transformation of education in Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject людина uk
dc.subject освіта Великобританії uk
dc.subject освітні реформи uk
dc.subject історія освіти uk
dc.subject трансформація освітньої системи України uk
dc.subject філософія освіти uk
dc.subject історична ґенеза uk
dc.subject human uk
dc.subject education in Great Britain uk
dc.subject education reforms uk
dc.subject education history uk
dc.subject liberalism uk
dc.subject the transformation of the educational system of Ukraine uk
dc.title Історична генеза філософії освіти Великої Британії (досвід для України) uk
dc.title.alternative The historical genesis of philosophy of education of Great Britain (experience for Ukraine) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 1:37.013.74(410)(477)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу