Дисертацію присвячено проблемі патріотичного виховання учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів. У дослідженні розкрито наукові засади патріотичного виховання учнівської молоді в сучасних умовах розвитку системи професійно-технічної освіти; виявлено особливості патріотичного виховання учнівської молоді ПТНЗ як пріоритетного напряму в сучасних умовах; з’ясовано
сучасний стан патріотичного виховання учнівської молоді; розроблено компоненти, критерії, показники та рівні патріотичної вихованості учнівської молоді ПТНЗ; експериментально перевірено структурно-функціональну модель процесу патріотичного виховання з учнями ПТНЗ у позааудиторній діяльності; обґрунтовано педагогічні умови; розроблено організаційно-методичне забезпечення процесу
патріотичного виховання учнів.
This thesis is devoted to the problem of patriotic education of youth at vocational schools. The paper reveals the scientific principles of patriotic education of youth in modern conditions of the development of vocational education; the features of patriotic education of youth at vocational schools as the priority direction in current conditions are highlighted; current state of patriotic education of youth is explained; components, indices, criteria, level of patriotic education of youth at vocational schools are worked out; structurally functional model of patriotic education process with students at vocational schools is tested experimentally; pedagogical conditions are explained; organizational-methodical support of the process of students patriotic education is developed.