Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на уроках музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степанова, Людмила Павлівна
dc.date.accessioned 2024-03-19T13:12:11Z
dc.date.available 2024-03-19T13:12:11Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Степанова, Людмила Павлівна. Методика розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на уроках музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Степанова Людмила Павлівна. ; наук. керівник Побережна Галина Іонівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 254 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44457
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему розвитку поліфонічного слуху у молодших школярів на українському музичному матеріалі з використанням елементів національного орнаменту на уроках музики. У роботі розкрито сутність поліфонічного слуху, конкретизовано його визначення, виявлено його компонентну структуру. Розглянуто зміст, логіку, специфіку процесу розвитку поліфонічного слуху у дітей молодшого шкільного віку, визначено педагогічні умови. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості (достатній, середній, початковий) поліфонічного слуху, поетапну методику розвитку поліфонічного слуху молодших школярів, що включає орієнтаційно-потребовий, пізнавально-корекційний, креативносамостійний етапи та експериментально перевірено її ефективність. uk
dc.description.abstract This dissertation handles the problem of the polyphonic ear development of the elementary school pupils on the basis of Ukrainian national musical folklore by using the elements of national ornament at the lessons of music. The essence of the polyphonic ear has been clarified, its definition has been specified, its component structure, has been revealed and the pedagogical conditions have been defined. The content, logic, specificity of the polyphonic ear development process of the elementary school pupils have been considered in this work. The criteria indicators and levels of the polyphonic ear development of the elementary school pupils (sufficient, medium, elementary) have been developed. The stage-by-stage technique of the polyphonic ear development of the elementary school pupils, which includes tentatively-required, educationally-corrected and creatively-independent stages, has also been elaborated. Its efficiency has been experimentally tested. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject поліфонічний слух uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject народна творчість uk
dc.subject орнамент uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject polyphonic ear uk
dc.subject elementary school pupils uk
dc.subject folklore uk
dc.subject ornament uk
dc.subject stage-by-stage technique uk
dc.title Методика розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на уроках музики uk
dc.title.alternative Methods of developing the polyphonic ear of the elementary school pupils on music lessons uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.016:78(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу