Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку на заняттях музично-ритмічного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Статьєв, Станіслав Ігорович
dc.date.accessioned 2024-03-19T11:56:24Z
dc.date.available 2024-03-19T11:56:24Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Статьєв, Станіслав Ігорович. Формування танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку на заняттях музично-ритмічного виховання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Статьєв Станіслав Ігорович ; наук. керівник Ляхова Інна Миколаївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 264 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44451
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему формування танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку на заняттях музично-ритмічного виховання. Формування танцювальних рухів розглянуто як педагогічний вплив на глухих дітей, який відбувається цілеспрямовано і є важливою передумовою ефективним оволодінням різноманітними танцювальними рухами. З'ясовано основні складові танцювальних рухів, критерії та показники їх сформованості, розроблено програму формування танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку на заняттях музично-ритмічного виховання, яка дає глухим школярам змогу перейти на більш високий рівень життєвого функціонування, сприяє формуванню танцювальних (рухових) умінь і навичок. Запропонована програма ґрунтується на методичних принципах фізичного виховання (свідомості й активності, систематичності, доступності та індивідуалізації), принципах побудови навчального процесу (неперервності, прогресування, тренувальних навантажень та адекватності). Експериментальним шляхом доведено ефективність запропонованої програми. uk
dc.description.abstract The problem of formation of dance movements of deaf children of primary school age at the lessons of musical-rhythmic education is analyzed in the thesis. The formation of dance movements is considered as pedagogical impact on deaf children which occurs purposefully and is important precondition for effective mastering of dance movements. The basic components of the dance movements their criteria and indicators of formation are ascertained. The programme of formation of dance movements of deaf children of primary school age at the lessons of musical-rhythmic education is worked out, it allows deaf schoolchild to start higher level of life functioning, promotes the formation of dancing skills. The proposed programme is based on methodological principles of physical education (awareness and activity, systematicness, accessibility and personalization), the principles of construction of the educational process (regularity, progression, training loads and adequacy). The effectiveness of the proposed programme is proved through experiment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject глухі діти uk
dc.subject ритм uk
dc.subject корекція танцювальних рухів uk
dc.subject заняття музично-ритмічного виховання uk
dc.subject deaf children uk
dc.subject rhythm uk
dc.subject correction of dance movements uk
dc.subject lessons musical-rhythmic education uk
dc.title Формування танцювальних рухів глухих дітей молодшого шкільного віку на заняттях музично-ритмічного виховання uk
dc.title.alternative Formation of dance movements of deaf children of primary school age at the lessons musical-rhythmic education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376.33.036:792.8(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу