Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стасюк, Геннадій Євстахійович
dc.date.accessioned 2024-03-19T11:53:55Z
dc.date.available 2024-03-19T11:53:55Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Стасюк, Геннадій Євстахійович. Освіта як чинник державотворення : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Стасюк Геннадій Євстахійович ; наук. керівник Дзвінчук Дмитро Іванович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2008. – 206 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44450
dc.description.abstract Дисертацію присвячено осмисленню теоретико-методологічного аспекту освіти як чинника державотворчих змін. Аналізуються форми соціального вияву освіти: як складової, чинника та результату політичних змін. На основі здійсненого аналізу методологічних підходів до вивчення, з одного боку, політичних змін, з іншого – до освіти як цілісної соціальної системи розкрито сутність освіти як суспільного інституту. Розглянуто цілі і задачі освітньої модернізації в залежності з динамікою політичного життя. Досліджено соціально-політичний контекст функціонування та розвитку освітньої політики. Виявлено та проаналізовано організаційно-правові та управлінські проблеми розвитку освітньої політики України. Обґрунтовано твердження про те, що створення демократичної, соціальної, правової держави виступає найважливішим чинником формування та реалізації сучасної освітньої політики в Україні. Визначено головні, найбільш перспективні напрямки підвищення ефективності освітньої діяльності. Запропоновано пропозиції і практичні рекомендації щодо можливості використання історичного досвіду з метою комплексного реформування освітньої галузі. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted the comprehension of the methodological research of education as a factor of state`s changes. The forms of social display of education are analysed: as a constituent, to the factor and result of political changes. On the basis of realizable analysis of the methodological going near a study, from one side, public changes, from other – to education as integral frame of society essence of education is exposed as a public institute. Aims and tasks of educational modernization are considered in dependence with the dynamics of public life. The author suggested a scientific approach according to the creation of modern social values is a process connected with implementation of civil knowledge into interbranch system of civil education. Probed political context of functioning and development of educational policy. Found out and analysed the organizational-legal and administrative problems of development of educational policy of Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освіта uk
dc.subject освітня політика uk
dc.subject державна освітня політика uk
dc.subject суспільство знань uk
dc.subject громадянське суспільство uk
dc.subject education uk
dc.subject educational policy uk
dc.subject public education policy uk
dc.subject society of education uk
dc.subject civil society uk
dc.title Освіта як чинник державотворення uk
dc.title.alternative Education as the factor of creation of the state uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 323;37.014


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу