ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Стасюк, Геннадій Євстахійович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-03-19T11:53:55Z | |
dc.date.available | 2024-03-19T11:53:55Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Стасюк, Геннадій Євстахійович. Освіта як чинник державотворення : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Стасюк Геннадій Євстахійович ; наук. керівник Дзвінчук Дмитро Іванович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2008. – 206 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44450 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено осмисленню теоретико-методологічного аспекту освіти як чинника державотворчих змін. Аналізуються форми соціального вияву освіти: як складової, чинника та результату політичних змін. На основі здійсненого аналізу методологічних підходів до вивчення, з одного боку, політичних змін, з іншого – до освіти як цілісної соціальної системи розкрито сутність освіти як суспільного інституту. Розглянуто цілі і задачі освітньої модернізації в залежності з динамікою політичного життя. Досліджено соціально-політичний контекст функціонування та розвитку освітньої політики. Виявлено та проаналізовано організаційно-правові та управлінські проблеми розвитку освітньої політики України. Обґрунтовано твердження про те, що створення демократичної, соціальної, правової держави виступає найважливішим чинником формування та реалізації сучасної освітньої політики в Україні. Визначено головні, найбільш перспективні напрямки підвищення ефективності освітньої діяльності. Запропоновано пропозиції і практичні рекомендації щодо можливості використання історичного досвіду з метою комплексного реформування освітньої галузі. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted the comprehension of the methodological research of education as a factor of state`s changes. The forms of social display of education are analysed: as a constituent, to the factor and result of political changes. On the basis of realizable analysis of the methodological going near a study, from one side, public changes, from other – to education as integral frame of society essence of education is exposed as a public institute. Aims and tasks of educational modernization are considered in dependence with the dynamics of public life. The author suggested a scientific approach according to the creation of modern social values is a process connected with implementation of civil knowledge into interbranch system of civil education. Probed political context of functioning and development of educational policy. Found out and analysed the organizational-legal and administrative problems of development of educational policy of Ukraine. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | освітня політика | uk |
dc.subject | державна освітня політика | uk |
dc.subject | суспільство знань | uk |
dc.subject | громадянське суспільство | uk |
dc.subject | education | uk |
dc.subject | educational policy | uk |
dc.subject | public education policy | uk |
dc.subject | society of education | uk |
dc.subject | civil society | uk |
dc.title | Освіта як чинник державотворення | uk |
dc.title.alternative | Education as the factor of creation of the state | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 323;37.014 |