Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування виконавської уваги майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Софроній, Зоя Василівна
dc.date.accessioned 2024-03-19T11:08:16Z
dc.date.available 2024-03-19T11:08:16Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Софроній, Зоя Василівна. Методика формування виконавської уваги майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Софроній Зоя Василівна ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 309 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44444
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування виконавської уваги майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Висвітлено теоретико-методологічні аспекти формування виконавської уваги, розкрито сутність та зміст поняття виконавської уваги майбутніх учителів музики, розроблено основні характеристики проявів досліджуваного феномену, визначено функції виконавської уваги в процесі виконавської диригентсько-хорової діяльності майбутніх учителів музики. У дисертації розроблена та експериментально перевірена методична модель стадіальної циклічності виконавської уваги майбутніх учителів музики, що забезпечується визначеними педагогічними умовами. Результативність дослідно-експериментальної роботи підтверджується методами математичної статистики, до доводить дієвість та ефективність запропонованої поетапної методики впровадження методичної моделі формування виконавської уваги майбутніх учителів музики у процес вивчення диригентсько-хорових дисциплін. uk
dc.description.abstract This thesis dwells on the problem of development of performance attention of the future music teachers while studying conductors’ and choral disciplines. The thesis covers the theory and methodology of development of performance attention, reveals the essence and content of the notion of performance attention of the future music teachers, elaborates the key characteristics of demonstration of the analyzed phenomenon, defines the key functions of performance attention in the process of conductors’ and choral activity of the future music teachers. In the thesis the methodical pattern of stage recurrence of performance attention of the future music teachers assured by certain pedagogical conditions is elaborated and experimentally tested. The effectiveness of analysis and experimental work is verified by the methods of mathematical statistics that proves the efficacy of the suggested stepwise procedure of implementing the methodical pattern of performance attention of the future music teachers in the process of studying conductors’ and choral disciplines. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject виконавська увага uk
dc.subject диригентсько-хорова підготовка uk
dc.subject методика формування виконавської уваги майбутніх учителів музики uk
dc.subject performance attention uk
dc.subject conductors’ and choral training uk
dc.subject methods of development of performance attention of the future music teachers uk
dc.title Методика формування виконавської уваги майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін uk
dc.title.alternative Methods of development of performance attention of the future music teachers while studying conductors’ and choral disciplines uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.016:78.071.2(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу