Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування і розвиток змісту шкільної фізичної освіти в Україні (історико-методологічний контекст)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сосницька, Наталя Леонідівна
dc.date.accessioned 2024-03-19T10:44:32Z
dc.date.available 2024-03-19T10:44:32Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Сосницька, Наталя Леонідівна. Формування і розвиток змісту шкільної фізичної освіти в Україні (історико-методологічний контекст) : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Сосницька Наталя Леонідівна ; наук. консультант Сергєєв Олександр Васильович, Атаманчук Петро Сергійович ; Запорізький національний університет. – Запоріжжя, 2008. – 501 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44443
dc.description.abstract У дисертації в історичному ракурсі комплексно досліджено проблему формування та розвитку змісту шкільної фізичної освіти в Україні як цілісного соціально ймовірнісно-детерміновоного процесу. Науково обґрунтовано й розроблено на основі синергетичного підходу об’єктивні критерії періодизації історії розвитку змісту шкільної фізичної освіти в Україні впродовж XVIII ст. – початку XXI ст. і виділено вісім періодів. Одночасно проводився науково-методичний аналіз підручників з фізики. Розроблена і обґрунтована періодизація його розвитку. Розроблений та обґрунтований метод системного багаторівневого прогнозування розвитку змісту шкільної фізичної освіти, який дозволив сформувати модель цього процесу та сформулювати загальні принципи її побудови. uk
dc.description.abstract In the dissertation in historical context there have been studied the problem of the farming and development of school physical education’s content in Ukraine as integrated social and determining process. On the base of synergetical approach some objective criteria of periodization of history development of school physical education’s content in Ukraine in XVIII – XXI century have been developed and scientifically grounded. There have been defined eight periods. The scientific methodological analysis of study textbooks in physics is made in the research work. The periodization of it’s development has been worked out and grounded. The method of system multilevel prediction of the development of school physical education’s content has been worked out and grounded. With the help of this method we have formed the model of this process and also have formulated general principles of it’s building. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject зміст шкільної фізичної освіти uk
dc.subject історико-методологічний контекст uk
dc.subject принцип історизму uk
dc.subject критерії періодизації uk
dc.subject тенденції розвитку змісту uk
dc.subject науковий прогноз uk
dc.subject модель розвитку uk
dc.subject підручник з фізики uk
dc.subject school physical education content uk
dc.subject historical and methodological context uk
dc.subject historizm’s principle uk
dc.subject criteria of periodization uk
dc.subject tendencies of content development uk
dc.subject scientific forecast uk
dc.subject model of the development uk
dc.subject physics textbook uk
dc.title Формування і розвиток змісту шкільної фізичної освіти в Україні (історико-методологічний контекст) uk
dc.title.alternative Forming and development of school physical education’s content in Ukraine (historical and methodological context) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.54(09):53


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу