Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі навчання декоративно-прикладного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Смірнова, Оксана Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-03-18T14:36:50Z
dc.date.available 2024-03-18T14:36:50Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Смірнова, Оксана Олексіївна. Методика формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі навчання декоративно-прикладного мистецтва : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (образотворче мистецтво) / Смірнова Оксана Олексіївна ; наук. керівник Шевнюк Олена Леонідівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 200 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44435
dc.description.abstract У дисертації здійснене теоретичне узагальнення й пропонується нове вирішення проблеми формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Доведено, що педагогічний потенціал декоративно-прикладного мистецтва забезпечує формування всіх компонентів художньо-педагогічної компетентності вчителів образотворчого мистецтва. На основі дослідно-експериментальної роботи апробована система критеріїв сформованості художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, відповідно виявлені три рівня його функціонування (творчий, реконструктивний, репродуктивний). uk
dc.description.abstract In dissertation realizable theoretical generalization and new solution of problem of forming of artistically-pedagogical competence of future teachers of fine art is offered. It is well-proven that pedagogical potential of the decoratively-applied art provides forming of all of the tools of artistically-pedagogical competence of teachers of fine art. On the basis of opytno-eksperymental'noy work the approved system of criteria of formed of artistically-pedagogical competence of future teachers of fine art, accordingly found out three level of his functioning (creative, rekonstruktyvny, genesial). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject художньо-педагогічна компетентність uk
dc.subject учитель образотворчого мистецтва uk
dc.subject методика uk
dc.subject організаційно-методичне забезпечення uk
dc.subject медійне забезпечення uk
dc.subject навчання декоративно-прикладного мистецтва uk
dc.subject artistically-pedagogical competence uk
dc.subject teacher of fine art uk
dc.subject method uk
dc.subject organizationally-methodical providing uk
dc.subject media support uk
dc.subject training of decorative art uk
dc.title Методика формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі навчання декоративно-прикладного мистецтва uk
dc.title.alternative Method of forming of artistically-pedagogical competence of future teachers of fine art in the process of studies of the decoratively uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:7


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics