ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Смірнова, Оксана Олексіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-03-18T14:36:50Z | |
dc.date.available | 2024-03-18T14:36:50Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Смірнова, Оксана Олексіївна. Методика формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі навчання декоративно-прикладного мистецтва : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (образотворче мистецтво) / Смірнова Оксана Олексіївна ; наук. керівник Шевнюк Олена Леонідівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 200 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44435 | |
dc.description.abstract | У дисертації здійснене теоретичне узагальнення й пропонується нове вирішення проблеми формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Доведено, що педагогічний потенціал декоративно-прикладного мистецтва забезпечує формування всіх компонентів художньо-педагогічної компетентності вчителів образотворчого мистецтва. На основі дослідно-експериментальної роботи апробована система критеріїв сформованості художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, відповідно виявлені три рівня його функціонування (творчий, реконструктивний, репродуктивний). | uk |
dc.description.abstract | In dissertation realizable theoretical generalization and new solution of problem of forming of artistically-pedagogical competence of future teachers of fine art is offered. It is well-proven that pedagogical potential of the decoratively-applied art provides forming of all of the tools of artistically-pedagogical competence of teachers of fine art. On the basis of opytno-eksperymental'noy work the approved system of criteria of formed of artistically-pedagogical competence of future teachers of fine art, accordingly found out three level of his functioning (creative, rekonstruktyvny, genesial). | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | художньо-педагогічна компетентність | uk |
dc.subject | учитель образотворчого мистецтва | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | організаційно-методичне забезпечення | uk |
dc.subject | медійне забезпечення | uk |
dc.subject | навчання декоративно-прикладного мистецтва | uk |
dc.subject | artistically-pedagogical competence | uk |
dc.subject | teacher of fine art | uk |
dc.subject | method | uk |
dc.subject | organizationally-methodical providing | uk |
dc.subject | media support | uk |
dc.subject | training of decorative art | uk |
dc.title | Методика формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі навчання декоративно-прикладного мистецтва | uk |
dc.title.alternative | Method of forming of artistically-pedagogical competence of future teachers of fine art in the process of studies of the decoratively | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.147:7 |