У дисертації здійснене теоретичне узагальнення й пропонується нове вирішення проблеми формування художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Доведено, що педагогічний потенціал декоративно-прикладного мистецтва забезпечує формування всіх компонентів художньо-педагогічної компетентності вчителів образотворчого мистецтва. На основі дослідно-експериментальної роботи апробована система критеріїв сформованості художньо-педагогічної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, відповідно виявлені три рівня його функціонування (творчий, реконструктивний, репродуктивний).
In dissertation realizable theoretical generalization and new solution of problem of forming of artistically-pedagogical competence of future teachers of fine art is offered. It is well-proven that pedagogical potential of the decoratively-applied art provides forming of all of the tools of artistically-pedagogical competence of teachers of fine art. On the basis of opytno-eksperymental'noy work the approved system of criteria of formed of artistically-pedagogical competence of future teachers of fine art, accordingly found out three level of his functioning (creative, rekonstruktyvny, genesial).