Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософія інноваційного розвитку освіти в умовах становлення інформаційного суспільства в Україні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скубашевська, Ольга Станіславівна
dc.date.accessioned 2024-03-15T16:24:58Z
dc.date.available 2024-03-15T16:24:58Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Скубашевська, Ольга Станіславівна. Філософія інноваційного розвитку освіти в умовах становлення інформаційного суспільства в Україні : дис. ... докт. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Скубашевська Ольга Станіславівна ; наук. консультант Андрущенко Віктор Петрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 406 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44423
dc.description.abstract У роботі обґрунтовується сутність інноваційного розвитку освіти як соціокультурного феномена в умовах становлення інформаційного суспільства в Україні. Аналізується роль інформаційних технологій в процесі інноваційного розвитку освіти. Доведено, що впровадження інформаційних освітніх технологій є одним з головних чинників становлення і розвитку суспільства знань. Головними засадами впровадження інноваційних освітніх технологій є насамперед висока інформаційна культура особистості, що базується на загальнолюдських цінностях та адекватній новому суспільству моделі морального виховання його членів. Наголошено, що використання інформаційних освітніх технологій ґрунтується на особистісно-орієнтованому підході до процесу навчання, відмові від раціоцентризму, розвиткові креативного потенціалу особистості, вільному вираженні нею власних поглядів і переконань, емоцій і почуттів тощо. uk
dc.description.abstract The essence of innovative development in education is examined in the dissertation as a sociocultural phenomenon in terms of formation of information society in Ukraine. The dissertation provides the analysis of the role played by information technologies in the process of innovative development of education. The introduction of educational information technologies is proved to be one of the main factors of formation and development of the knowledge society. The main principle of implementation of innovative educational technologies is first of all high personal information culture based on values common to all mankind and on the model of moral upbringing adequate to the new society. The author stresses that the use of information technologies in education is founded on personalisation of education, refusal of ratiocenterism, development of a creative potential in a personality, free personal self-expression. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject особистість uk
dc.subject становлення uk
dc.subject інноваційна освіта uk
dc.subject інформаційне суспільство uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject педагогічний дискурс uk
dc.subject мовні стратегії uk
dc.subject економіка знань uk
dc.subject personality uk
dc.subject formation uk
dc.subject innovative education uk
dc.subject information society uk
dc.subject information technologies uk
dc.subject pedagogical discourse uk
dc.subject language strategies uk
dc.subject knowledge economy uk
dc.title Філософія інноваційного розвитку освіти в умовах становлення інформаційного суспільства в Україні uk
dc.title.alternative Philosophy of innovative development of education within the context of evolving information society in Ukraine uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 316.752


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу