Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості поведінки учнів молодшого шкільного віку з низькою результативністю в учінні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоренко, Ольга Борисівна
dc.date.accessioned 2024-03-15T15:43:39Z
dc.date.available 2024-03-15T15:43:39Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Сидоренко, Ольга Борисівна. Особливості поведінки учнів молодшого шкільного віку з низькою результативністю в учінні : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Сидоренко Ольга Борисівна ; керівник роботи Лисянська Таїсія Миколаївна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 242 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44409
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особливостей поведінки учнів молодшого шкільного віку з низькою результативністю в учінні. Виявлено особливості та динаміку поведінки учнів молодшого шкільного віку з низькою результативністю в учінні. Визначено критерії (мотивація досягнення, цілепокладання; самооцінка якостей організованості, наполегливості й терплячості; здатність до вольового зусилля; знання і усвідомлення норм, правил поведінки, їх дотримання школярами; загальна саморегуляція прояву лінощів) і рівні (високий, середній і низький) прояву довільності у поведінці молодших школярів. Встановлено характер взаємозв’язку між поведінкою учнів і основними психологічними чинниками їх низьких навчальних досягнень: недоліками у розвитку пізнавальної сфери, мотивації учіння та довільності. uk
dc.description.abstract The research focuses on the study of peculiarities of behaviour of students of juniour school with low efficiency in studying. The peculiarities and dynamic of behaviour of juniour students with low studying efficiency were found out. The criteria (motivation of achievement, aim setting, selfestimation of qualities of organization, patience and persistence, ability to volitional effort, knowledge and realizing the norms, rules of behavior, and their observance by the students, general self-regulation of laziness display) and levels (high, middle and low) of display of arbitrariness in students’ behavior have been determined. The relationship between the behaviour of students and the main psychological factors of their low educational achievements: deficiencies in cognitive, motivational and arbitrary areas, were revealed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject поведінка uk
dc.subject довільність у поведінці uk
dc.subject низька результативність в учінні uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject саморегуляція uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject організованість uk
dc.subject відповідальність uk
dc.subject наполегливість uk
dc.subject терплячість uk
dc.subject мотивація досягнень uk
dc.subject behavior uk
dc.subject arbitrariness in behavior uk
dc.subject low efficiency uk
dc.subject juniour school age uk
dc.subject self-control uk
dc.subject self-estimation uk
dc.subject organization uk
dc.subject responsibility uk
dc.subject persistence uk
dc.subject patience uk
dc.subject motivation of achievements uk
dc.title Особливості поведінки учнів молодшого шкільного віку з низькою результативністю в учінні uk
dc.title.alternative Peculiarities of Behavior of Low Studying Efficiency Juniour Students uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.015.3:159.953.5:159.9.019.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу