Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості копінг-поведінки вчителів у педагогічній взаємодії з підлітками-девіантами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоренко, Аліна Василівна
dc.date.accessioned 2024-03-15T15:36:20Z
dc.date.available 2024-03-15T15:36:20Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Сидоренко, Аліна Василівна. Психологічні особливості копінг-поведінки вчителів у педагогічній взаємодії з підлітками-девіантами : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Сидоренко Аліна Василівна ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 305 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44407
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей копінг-поведінки вчителів у взаємодії з девіантними підлітками та пошуку ефективних шляхів та методів корекції неадаптивних способів вирішення складних педагогічних проблем, що є стресогенними. У роботі визначено теоретичні підходи у розумінні змісту і структури копінгу та його застосування у педагогічній діяльності, психологічних аспектів педагогічної взаємодії та особливостей девіантної поведінки підлітків. Розроблена теоретична модель копінг-поведінки вчителів, що включає зовнішні чинники та внутрішні ресурси, які обумовлюють її вибір. uk
dc.description.abstract Thesis deals with the psychological characteristics of coping behaviors of teachers in cooperation with deviative teenagers and finding effective ways and methods of correction non-adoptive solutions to complex educational problems which are stressful. The paper defines the theoretical approaches to understanding the content and structure of coping and its application in educational activities, and psychological aspects of teaching and interaction features of deviant behavior among adolescents. The theoretical model of coping behaviors of teachers is developed, including external factors and internal resources that determine its choice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject копінг uk
dc.subject копінг-поведінка uk
dc.subject копінг-стратегії uk
dc.subject девіації uk
dc.subject девіантна поведінка підлітків uk
dc.subject емпатія uk
dc.subject самоактуалізація uk
dc.subject стиль педагогічної взаємодії uk
dc.subject педагогічна спрямованість uk
dc.subject активні соціально-психологічні методи навчання uk
dc.subject coping uk
dc.subject coping behavior uk
dc.subject coping strategies uk
dc.subject deviations uk
dc.subject deviant behavior of adolescents uk
dc.subject empathy uk
dc.subject self-actualization uk
dc.subject style teacher interaction uk
dc.subject pedagogical orientation uk
dc.subject active social-psychological training methods uk
dc.title Психологічні особливості копінг-поведінки вчителів у педагогічній взаємодії з підлітками-девіантами uk
dc.title.alternative Psychological characteristics of coping-behavior of teachers in educational interaction with adolescent deviants uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.12.015.3:159.019.4–053.6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу