Виявлено відсутність науково обгрунтованого методичного забезпечення діяльності кафедри фізичного виховання з формування профільної фізичної підготовки студентів. Визначено, що продуктивність професійної праці майбутніх спеціалістів харчової промисловості, незважаючи на зменшення частки грубих м’язових зусиль у сучасному' матеріальному виробництві, продовжує бути зумовленою фізичною
дієздатністю виконавців трудових операцій змішаного (інтелектуально — рухового) характеру. Встановлено, що розроблена і експериментально обгрунтована схема підготовки студентів до використання засобів фізичної культури і спорту в своїй майбутній професійній діяльності, що передбачає освіту студентів в області профільної фізичної підготовки студентів (ПФП). як приоритетами напрямок, спроможна забезпечити необхідну теоретичну підготовку студентів, надати їм необхідні знання та вміння для самостійного використання фізкультурно-спортивних засобів з метою вдосконалення своєї професійної працездатності. Розроблена методика формування спеціальних фізичних якостей майбутніх фахівців харчових технологій у процесі фізичного виховання має два блоки теоретичний і практичний. Визначено розподіл навчальних годин на профільну фізичну підготовку в курсі
фізичного виховання.
Training students in higher schools is becoming o f great importance in the current socio-economic conditions. The principle of organic connection with the practice of physical education work most concretely embodied in professional-applied physical training. The object o f the study included a special performance of students, graduated from the faculty of Food Technology and identifying key components o f content-oriented professional fitness. Received quantitative and qualitative indicators specific to performance o f professional work that most students are low and demand action from their development and correction. The content of professionally-oriented physical training of students of the Faculty of Food Technology was developed, which consisted of two parts: physical education and vocational and applied physical training.