Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні особливості прояву афекту неадекватності та його корекція у дезадаптованих підлітків

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Семенча, Людмила Григорівна
dc.date.accessioned 2024-03-13T09:02:48Z
dc.date.available 2024-03-13T09:02:48Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Семенча, Людмила Григорівна. Психологічні особливості прояву афекту неадекватності та його корекція у дезадаптованих підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Семенча Людмила Григорівна ; наук. керівник Булах Ірина Сергіївна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 277 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44393
dc.description.abstract У дисертації, присвяченій вивченню феномену афекту неадекватності у дезадаптованих підлітків, здійснено теоретичний аналіз наукових підходів дослідження емоційно-мотиваційної сфери підлітків з афективною поведінкою; визначено сутність поняття «афект неадекватності дезадаптованих підлітків»; теоретично обґрунтовано соціально-психологічні чинники цього утворення в дезадаптованих підлітків. Експериментально досліджено специфічні особливості поведінки зазначеної категоріїпідлітків, вплив соціальних та психологічних чинників на особливості прояву афекту неадекватності у дезадаптованих підлітків середньої загальноосвітньої школи та школи-інтернату. Визначено критерії (емоційно-ціннісне ставлення до себе, емоційно-ціннісне ставлення до оточуючих та емоційноціннісне ставлення до життя), показники та рівні (експліцитний, метапліцитний та імпліцитний) зазначеного феномену. У процесі експериментальної роботи розроблено психологічну модель профілактики та корекції дезадаптованої поведінки підлітків з афектом неадекватності, доведена доцільність та ефективність впровадження психологічної програми та соціально-психологічного тренінгу з метою попередження та зниження показників дезадаптованості та афекту неадекватності. Розроблено методичні рекомендації практичним психологам і класним керівникам середньої загальноосвітньої школи та шкіл-інтернатів з попередження та зниження показників дезадаптованості й афекту неадекватності у підлітків. uk
dc.description.abstract Dissertation, devoted to the affect of inadequacy in adolescence, contains theoretical analysis of scientific approaches of the phenomena in foreign and domestic psychology; the essence, socio-psychological factors of this construct in secondary school as well as boarding school teenagers are determined. In the process of experimental research peculiarities of affect of inadequacy in teenagers with disadaptive behaviour are investigated. The psychological model of preventive measures and correction of maladaptive behaviour is developed; criteria and levels of the phenomena are determined. Appropriateness and effectiveness of psychological programme and socio-psychological training implementation are experimentally proved. Methodological recommendations for secondary school and boarding school practical psychologists and class teachers concerning lowering of affect of inadequacy characteristics in maladaptive adolescence are worked out. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject афективна поведінка uk
dc.subject афект неадекватності uk
dc.subject дезадаптованість uk
dc.subject дезадаптована поведінка uk
dc.subject експліцитний рівень uk
dc.subject метапліцитний рівень uk
dc.subject імпліцитний рівень uk
dc.subject неадекватний рівень домагань uk
dc.subject неадекватна самооцінка uk
dc.subject affective behaviour uk
dc.subject affect of inadequacy uk
dc.subject adolescence uk
dc.subject inadequate self-concept uk
dc.subject maladaptive behaviour uk
dc.subject maladjustment uk
dc.title Психологічні особливості прояву афекту неадекватності та його корекція у дезадаптованих підлітків uk
dc.title.alternative Psychological Peculiarities of Affect of Inadequacy and Its Correction in Adolescence uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.9.07:37.034


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics