Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Феномен академічної мобільності: соціально-філософський аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свириденко, Денис Борисович
dc.date.accessioned 2024-03-11T08:12:26Z
dc.date.available 2024-03-11T08:12:26Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Свириденко, Денис Борисович. Феномен академічної мобільності: соціально-філософський аналіз : дис. ... докт. філос. наук : 09.00.03 – соціальна філософія та філософія історії / Свириденко Денис Борисович ; наук. консультант Савельєв Володимир Леонідович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 420 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44375
dc.description.abstract У дисертації проводиться соціально-філософський аналіз соціокультурних та екзистенціальних аспектів становлення та імплементації феномену академічної мобільності, яка осмислюється як сутнісний фактор процесів глобалізації не лише на рівні взаємодії особистостей, але й суспільств та цивілізаційних структур. Автором доводиться, що мультикультуралізм є аксіологічно-світоглядною основою імплементації феномену академічної мобільності. На цій основі пропонується концепт «мобільний поворот в освіті», який є специфічною формою набуття мультикультурного характеру освітньою сферою в контексті глобальної тенденції до мобільності як мультикультурності в усіх сферах соціального буття. uk
dc.description.abstract The social-philosophic research of social-cultural and existential dimensions of origination and implementation of academic mobility phenomenon is performed at dissertation. Mentioned phenomenon is comprehended as an essential factor of globalization process not only at the level of interpersonal interaction but also at the level of societies and civilization structures. Author substantiates that multiculturalism is an axiological and worldview fundament of academic mobility phenomenon implementation. Standing on the mentioned position author submitted “mobility turn at education” conception which is comprehended as a specific form of educational sphere transformation at the context of the global tendency of mobility with multicultural nature at all the spheres of social being. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject академічна мобільність uk
dc.subject віртуальна академічна мобільність uk
dc.subject віртуальний університет uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject глобалізація освіти uk
dc.subject ідея університету uk
dc.subject негативна свобода uk
dc.subject метаантропологія uk
dc.subject модернізація освіти uk
dc.subject мультикультуралізм uk
dc.subject позитивна свобода uk
dc.subject соціальна мобільність uk
dc.subject трансгресивна педагогіка uk
dc.subject флексибільне мислення uk
dc.subject academic mobility uk
dc.subject education globalization uk
dc.subject education modernization uk
dc.subject flexible thinking uk
dc.subject globalization uk
dc.subject idea of university uk
dc.subject virtual academic mobility uk
dc.subject virtual university uk
dc.subject metaanthropology uk
dc.subject multiculturalism uk
dc.subject negative freedom uk
dc.subject pedagogy of transgression uk
dc.subject positive freedom uk
dc.subject social mobility uk
dc.title Феномен академічної мобільності: соціально-філософський аналіз uk
dc.title.alternative The phenomenon of academic mobility: social-philosophic analysis uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 1:316.32]:378


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу