Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сакалюк, Олена Петрівна
dc.date.accessioned 2024-03-06T12:06:06Z
dc.date.available 2024-03-06T12:06:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сакалюк, Олена Петрівна. Формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Сакалюк Олена Петрівна ; наук. кер. Хижна Ольга Петрівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. – 284 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44369
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність визначених педагогічних умов та розробленої організаційно педагогічної моделі формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства. Розкрито сутність готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з дітьми, які постраждали від сімейного насильства, як потужного чинника формування людських взаємовідносин, обґрунтовано рівні, критерії та показники сформованості готовності студентів до роботи з дітьми, скривдженими у сім’ї. Результати формувального експерименту підтвердили ефективність упровадження розробленої моделі у практику ВНЗ. uk
dc.description.abstract The effectiveness of defined pedagogical conditions and organizational pedagogical model of formation professional preparation of future primary school teachers to occupation with children suffered from family violence is proved and experimentally verified. The essence of preparation of future primary school teachers to occupation with children suffered from family violence is determined as powerful aspect of formation human relations, the levels, criteria and indications of preparation to occupation with children suffered from family violence are determined. The results of forming experience proved effectiveness amplification of constructed pedagogical model, conditions in pedagogical practice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject гуманітаризація професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи uk
dc.subject емпатія uk
dc.subject професійна здатність uk
dc.subject індивідуальність uk
dc.subject готовність uk
dc.subject соціально-правова діяльність uk
dc.subject liberalization of professional preparation of future primary school teachers uk
dc.subject empathy uk
dc.subject professional skills uk
dc.subject individuality uk
dc.subject social legal activity uk
dc.title Формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства uk
dc.title.alternative Formation professional preparation of future primary school teachers to occupation with children suffered from family violence uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.091.12.-051:373.3]:159.942.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу